Connect with us

Hirdetés

technokrata

2F 2000: az elmúlt év értékelése

Dotkom

2F 2000: az elmúlt év értékelése

Új gyártók anti-vírus, spam- és tartalomszűrő, valamint tűzfal és behatolás-detektáló termékei a 2F 2000 kínálatában.

2003-ban, a korábbi termékpolitikát meghatározó F-Secure tekintetében a cég 10%-os, a Kaspersky termékek vonatkozásában 80%-os növekedést generált a 2002-es eredményekhez képest, valamint a 2003. márciusától forgalmazott Trend Micro termékek területén 60%-ot képviseltek az új termékeladások. A 2F 2000 2003-ban a magyar anti-vírus piacon összesen csaknem 20%-os piaci részesedést tudhat magának: az F-Secure 10%-os, a Trend Micro 4-5%-os, valamint a Kaspersky 3-4%-os piaci részesedéssel.

Az antivirus termékek mellett a termék- és szolgáltatásbővítés jegyében egyre hangsúlyosabb szerepet kap a 2F 2000 életében a spam- és tartalomszűrés is. Ezt a tendenciát támasztja alá, hogy a cég 2003. augusztusában disztribútori szerződést kötött a Clearswift spam- és tartalomszűrő szoftvereket fejlesztő piacvezető céggel. A cég 2004-es termékstratégiájának előkészítéseként a termékpaletta további bővítése érdekében még 2003. decemberében disztribútori szerződést kötött a Stonesoft nagyvállalati hálózati védelem, tűzfal és behatolás-detektálás területén piacvezető céggel.

Novemberben ünnepelte 1. születésnapját a Vírus Híradó portál, amely az elmúlt 15 hónap alatt több mint 1 millió egyedi oldalletöltést regisztrált, összesen mintegy 90 országból. Látogatottsága folyamatosan növekszik, jól mutatja ezt például, hogy a MyDoom féreg megjelenése óta az elmúlt 1 hétben több mint 150 ezer letöltést regisztráltak.

Ezek mellett a 2F 2000 célkitűzései elérésének egyik legfontosabb támaszpontját a kiváló eredményeket elért, vizsgázott szakemberekből álló, összehangolt csapat jelenti, akik rendelkeznek a cég által forgalmazott IT-biztonsági megoldások, termékek elengedhetetlenül szükséges, naprakész ismeretével, és ezáltal professzionális, magyar nyelvű, 7×24 órában elérhető szakértői hátteret jelentenek. Mindennek eredményeképpen legfőbb célkitűzésként a cég az általa képviselt termékek összességét illetően a magyar anti-vírus piacon 25%-os piaci részesedés elérésével tovább kívánja erősíteni piaci pozícióját.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
owlet care babafigyelő

Smart home

OWLET CARE a magyarországi piacon!

2024. február 26. hétfő
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés