Connect with us

technokrata

2F 2000: az elmúlt év értékelése

Dotkom

2F 2000: az elmúlt év értékelése

Új gyártók anti-vírus, spam- és tartalomszűrő, valamint tűzfal és behatolás-detektáló termékei a 2F 2000 kínálatában.

2003-ban, a korábbi termékpolitikát meghatározó F-Secure tekintetében a cég 10%-os, a Kaspersky termékek vonatkozásában 80%-os növekedést generált a 2002-es eredményekhez képest, valamint a 2003. márciusától forgalmazott Trend Micro termékek területén 60%-ot képviseltek az új termékeladások. A 2F 2000 2003-ban a magyar anti-vírus piacon összesen csaknem 20%-os piaci részesedést tudhat magának: az F-Secure 10%-os, a Trend Micro 4-5%-os, valamint a Kaspersky 3-4%-os piaci részesedéssel.

Az antivirus termékek mellett a termék- és szolgáltatásbővítés jegyében egyre hangsúlyosabb szerepet kap a 2F 2000 életében a spam- és tartalomszűrés is. Ezt a tendenciát támasztja alá, hogy a cég 2003. augusztusában disztribútori szerződést kötött a Clearswift spam- és tartalomszűrő szoftvereket fejlesztő piacvezető céggel. A cég 2004-es termékstratégiájának előkészítéseként a termékpaletta további bővítése érdekében még 2003. decemberében disztribútori szerződést kötött a Stonesoft nagyvállalati hálózati védelem, tűzfal és behatolás-detektálás területén piacvezető céggel.

Novemberben ünnepelte 1. születésnapját a Vírus Híradó portál, amely az elmúlt 15 hónap alatt több mint 1 millió egyedi oldalletöltést regisztrált, összesen mintegy 90 országból. Látogatottsága folyamatosan növekszik, jól mutatja ezt például, hogy a MyDoom féreg megjelenése óta az elmúlt 1 hétben több mint 150 ezer letöltést regisztráltak.

Ezek mellett a 2F 2000 célkitűzései elérésének egyik legfontosabb támaszpontját a kiváló eredményeket elért, vizsgázott szakemberekből álló, összehangolt csapat jelenti, akik rendelkeznek a cég által forgalmazott IT-biztonsági megoldások, termékek elengedhetetlenül szükséges, naprakész ismeretével, és ezáltal professzionális, magyar nyelvű, 7×24 órában elérhető szakértői hátteret jelentenek. Mindennek eredményeképpen legfőbb célkitűzésként a cég az általa képviselt termékek összességét illetően a magyar anti-vírus piacon 25%-os piaci részesedés elérésével tovább kívánja erősíteni piaci pozícióját.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek