Connect with us

technokrata

A Scala bemutatta az iScala CRM-et a Microsoft Business Solutions CRM UK rendezvényen

Dotkom

A Scala bemutatta az iScala CRM-et a Microsoft Business Solutions CRM UK rendezvényen

Az iScala CRM a költségek csökkentésével és az ügyfelek elégedettségének növelésével nagyobb nyereségességet tesz lehetővé.

A Microsoft CRM-termékének Egyesült Királyságbeli megjelenése alkalmából 2004. január 26-án rendezett eseményen a Scala Business Solutions nyolc meghívott Microsoft-partner egyikeként bemutatta Microsoft CRM-re épülő szoftverét. A rendezvény fő előadója Bill Gates, a Microsoft elnöke és vezető szoftvertervezője volt.

„Az elmúlt hat hónapban rendkívül szorosan működtünk együtt a Microsofttal az iScala® CRM alkalmazásunk kifejlesztésében; ez teszi lehetővé számunkra, hogy termékünket mindössze egy héttel a Microsoft CRM 1.20-as verziójának decemberi, hivatalos amerikai megjelenése után piacra dobhassuk.” – mondta Natasha Stolnaya, az iScala CRM termékigazgatója. „Az iScala CRM megjelenése óta a világ kilenc országában 12 helyre adtuk el a rendszert. Felhasználóink körében tovább erősödik az integrált megoldások iránti igény, mivel egyre több cég ismeri fel, hogy milyen előnyökre tehet szert a még pontosabb ügyféladatok azonnali elérésével, és hogyan szolgálhatja jobban vásárlóit a kereskedelmi információk rendszerezése révén.”

A kereskedelmi forgalomban 2003. december 15-e óta kapható, világszerte megvásárolható iScala CRM a Microsoft CRM-re épül, és az egyszerű telepítést követően azonnali integrációt biztosít az iScala kollaboratív ERP-rendszerrel, így a felhasználó azonnal élvezheti az olyan bevált iScala-funkciókat, mint a több valutanem kezelése, a nemzetközi adószámítás (ÁFA), és az üzleti intelligencia-funkciók, amelyekkel a világ több mint 140 országában működtethetők a vállalkozások. Az angol nyelven kívül az iScala CRM jelenleg 13 nyelv használatát támogatja, ezek közé tartozik például az orosz, a svéd, a cseh, a lengyel, a spanyol, a magyar és a mandarin is.

„Az ERP-alkalmazásokkal integrációt biztosító felhasználóbarát webes architektúrája révén az iScala CRM bármely olyan közepes piaci cég számára vonzó lesz, amely kiemelkedő ügyfélszolgálati szolgáltatásokat kíván nyújtani, és javítani szeretné a vállalati hatékonyságot.” – mondta Jeff Young, a Microsoft Emerging Solutions részlegének vezérigazgatója.

Stolnaya hozzátette, hogy az iScala CRM segítségével csökkenthetők a költségek, növelhetők a bevételek, továbbá javítható és fenntartható a vásárlói elégedettség. Az XML és a webes szolgáltatások használata révén könnyedén integrálható a jól ismert Microsoft Office termékekkel, például az Outlookkal, valamint a vállalat által használt bármilyen ERP-alkalmazással – így a vevőinformáció és a vonatkozó tranzakciók egy helyen tárolhatók, s így átfogó képet nyújt a vállalat vevőköréről.

„Szoftverünk úgy készült, hogy kizárólag a Microsoft technológiájával legyen futtatható, amelynek 1997 óta elkötelezett hívei vagyunk, de együttműködésünk összességében már több mint 10 évre nyúlik vissza.” – mondta Andreas Kemi, a Scala Business Solutions vezérigazgatója. – „Az évek során számos műszaki újításukat felhasználtuk saját globális funkcionalitásunk és kapcsolódási képességeink kiegészítésére, megoldásaink tökéletesítésére, hogy ezáltal világszerte még jobb rendszert kínálhassunk a kis- és közepes vállalkozások számára.”



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek