Connect with us

Hirdetés

technokrata

A Scala bemutatta az iScala CRM-et a Microsoft Business Solutions CRM UK rendezvényen

Dotkom

A Scala bemutatta az iScala CRM-et a Microsoft Business Solutions CRM UK rendezvényen

Az iScala CRM a költségek csökkentésével és az ügyfelek elégedettségének növelésével nagyobb nyereségességet tesz lehetővé.

A Microsoft CRM-termékének Egyesült Királyságbeli megjelenése alkalmából 2004. január 26-án rendezett eseményen a Scala Business Solutions nyolc meghívott Microsoft-partner egyikeként bemutatta Microsoft CRM-re épülő szoftverét. A rendezvény fő előadója Bill Gates, a Microsoft elnöke és vezető szoftvertervezője volt.

„Az elmúlt hat hónapban rendkívül szorosan működtünk együtt a Microsofttal az iScala® CRM alkalmazásunk kifejlesztésében; ez teszi lehetővé számunkra, hogy termékünket mindössze egy héttel a Microsoft CRM 1.20-as verziójának decemberi, hivatalos amerikai megjelenése után piacra dobhassuk.” – mondta Natasha Stolnaya, az iScala CRM termékigazgatója. „Az iScala CRM megjelenése óta a világ kilenc országában 12 helyre adtuk el a rendszert. Felhasználóink körében tovább erősödik az integrált megoldások iránti igény, mivel egyre több cég ismeri fel, hogy milyen előnyökre tehet szert a még pontosabb ügyféladatok azonnali elérésével, és hogyan szolgálhatja jobban vásárlóit a kereskedelmi információk rendszerezése révén.”

A kereskedelmi forgalomban 2003. december 15-e óta kapható, világszerte megvásárolható iScala CRM a Microsoft CRM-re épül, és az egyszerű telepítést követően azonnali integrációt biztosít az iScala kollaboratív ERP-rendszerrel, így a felhasználó azonnal élvezheti az olyan bevált iScala-funkciókat, mint a több valutanem kezelése, a nemzetközi adószámítás (ÁFA), és az üzleti intelligencia-funkciók, amelyekkel a világ több mint 140 országában működtethetők a vállalkozások. Az angol nyelven kívül az iScala CRM jelenleg 13 nyelv használatát támogatja, ezek közé tartozik például az orosz, a svéd, a cseh, a lengyel, a spanyol, a magyar és a mandarin is.

„Az ERP-alkalmazásokkal integrációt biztosító felhasználóbarát webes architektúrája révén az iScala CRM bármely olyan közepes piaci cég számára vonzó lesz, amely kiemelkedő ügyfélszolgálati szolgáltatásokat kíván nyújtani, és javítani szeretné a vállalati hatékonyságot.” – mondta Jeff Young, a Microsoft Emerging Solutions részlegének vezérigazgatója.

Stolnaya hozzátette, hogy az iScala CRM segítségével csökkenthetők a költségek, növelhetők a bevételek, továbbá javítható és fenntartható a vásárlói elégedettség. Az XML és a webes szolgáltatások használata révén könnyedén integrálható a jól ismert Microsoft Office termékekkel, például az Outlookkal, valamint a vállalat által használt bármilyen ERP-alkalmazással – így a vevőinformáció és a vonatkozó tranzakciók egy helyen tárolhatók, s így átfogó képet nyújt a vállalat vevőköréről.

„Szoftverünk úgy készült, hogy kizárólag a Microsoft technológiájával legyen futtatható, amelynek 1997 óta elkötelezett hívei vagyunk, de együttműködésünk összességében már több mint 10 évre nyúlik vissza.” – mondta Andreas Kemi, a Scala Business Solutions vezérigazgatója. – „Az évek során számos műszaki újításukat felhasználtuk saját globális funkcionalitásunk és kapcsolódási képességeink kiegészítésére, megoldásaink tökéletesítésére, hogy ezáltal világszerte még jobb rendszert kínálhassunk a kis- és közepes vállalkozások számára.”



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
owlet care babafigyelő

Smart home

OWLET CARE a magyarországi piacon!

2024. február 26. hétfő
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés