Connect with us

technokrata

Sok szakember lecsúszik a céges üzenetekről az ünnepek alatt

Dotkom

Sok szakember lecsúszik a céges üzenetekről az ünnepek alatt

Az IT területen dolgozók 53%-a nem fér majd hozzá e-mail, hangposta és fax üzeneteihez a karácsonyi ünnepek idején – tudhatjuk meg az Egyesült Államokban végzett felmérésből, amelyet a Topcall, a kritikus üzleti kommunikációs megoldások (Unified Communication – UC) terén vezető nemzetközi cég végzett.

Több mint 50 vállalkozás munkatársainál végzett online felmérést a Topcall International AG. amerikai leányvállalata, amelyből kiderül, hogy sok cégnél még mindig nem kielégítő a multimédiás üzenetekhez és a vállalati rendszerhez való távhozzáférés. Jóllehet a megkérdezettek 84%-a úgy véli, hogy cége szempontjából igenis fontos lenne a mobil hozzáférés bármilyen helyzetben.

Az informatikai vezetők nagy része szerint szükség van a vállalati rendszerhez való hozzáférésre külső helyről is, hiszen a felmérésben megkérdezett 53%-ának jelezték a munkatársak, hogy szeretnék, ha a munkahelyi üzenetek házon kívül is elérnék őket. Sőt, a megkérdezettek 45%-a úgy nyilatkozott, hogy a kollégák számára az is fontos, hogy ilyenkor a vállalati adatbázishoz vagy üzleti alkalmazásokhoz, mint CRM, ERP is hozzáférhessenek.

Az alapszintű mobil e-mail-hozzáférési technológiák megvalósítása hosszútávon nem jelent jól alkalmazható megoldást. Először fel kell mérni, hogy melyek azok a kommunikációs rendszerek – e-mail, hangposta, fax vagy SMS -, amelyek kulcsfontosságúak a vállalkozás számára – javasolja a Topcall. Ha ez megvan, már biztosítható, hogy ezen kommunikációs rendszerek védelme mellett az üzenetek bármikor és bárhonnan hozzáférhetők legyenek.

„A Topcall megoldás lehetővé teszi a cégek számára, hogy a napjainkban egyre mobilabbá váló munkatársaik érdekében, a meglévő vállalatirányítási rendszer infrastruktúrája oly módon bővüljön ki az egységesített kommunikációs rendszerrel (UC), hogy a kettő szervesen kapcsolódjék egymáshoz.” – mondta Denis O’Neil, a Topcall amerikai leányvállalatának elnöke. „Például, ha egy szerviz több száz hibabejelentést kezel, a feladatokat kioszthatja a szerelők számára SMS üzenetben a mobil telefonjukon. A megtakarított idő és a kommunikációs üzenet biztonságos eljuttatása jelentős hatással van a megfelelő üzleti folyamatokra.”

”Az UC rendszer alkalmazása lehetővé teszi, hogy a vállalati folyamatok az ünnepek idején is normál szinten működjenek tovább egy cégnél, mégha a dolgozóknak csak kis része is van bent.” – tette hozzá O’Neil.

„Egyre növekvő az igény a cégek részéről, hogy a munkatársak rugalmasan, táv-hozzáféréssel is hozzájuthassanak az információhoz.” – mondta Bern Elliot, a Gartner kutatási igazgatója. „Az egységesített kommunikációs rendszerek (UC) alkalmazása ideális megoldás, mert az üzenetek elérésén túl lehetővé teszi a mobil felhasználó számára, hogy adatbázisokhoz és más fontos üzleti alkalmazásokhoz hozzáférjenek.”



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek