Connect with us

technokrata

A SAS felvásárolta a Marketmax-ot

Dotkom

A SAS felvásárolta a Marketmax-ot

A legutóbbi akvizíció megerősíti a SAS elkötelezettségét a kiskereskedelem iránt, és egyben rávilágít a tervezés, optimalizálás és elemzések fontosságára ebben az iparágban is.

A SAS bejelentette a Marketmax felvásárlását, melynek ügyfélköréhez tartozik a The Home Depot, a Lowe’s és a Marks & Spencer. Ezzel az akvizícióval a SAS egyesíti a Marketmax teljes integrált kiskereskedelmi tervezési alkalmazásait és szakembergárdáját saját, a kiskereskedelemnek szóló üzleti intelligencia megoldásaival és szakértelmével. Az akvizíció előmozdítja a SAS stratégiáját, amely az intelligens kiskereskedelmi alkalmazások terén piacvezető szerepet céloz meg. A kiskereskedők és beszállítóik az elemzési, tervezési, előrejelzési és optimalizálási igényeiket kielégítő intelligens alkalmazásokkal megalapozottabb kereskedelmi döntéseket hozhatnak, maximalizálhatják az ügyfél-elégedettséget és a vállalati nyereséget, valamint biztosíthatják a kereslet igényeit kielégítő árukészletet.

Ez a lépés nyilvánvalóvá teszi a SAS kiskereskedelmi szektor iránti elkötelezettségét. Az értékesítés, a marketing, a kutatás-fejlesztés szektororientált megközelítése Jim Goodnightnak, a SAS elnök-vezérigazgatójának hosszú távú koncepciója, akinek meggyőződése, hogy az üzleti intelligencia nem csupán az eszközök biztosítását jelenti, hanem olyan megoldások ajánlását is, amelyek kielégítik a legkülönfélébb iparágak igényeit. E meggyőződést alátámasztja az a tény, hogy a SAS nemrég kiegészítette vertikális kínálatát a pénzügyi szolgáltatások és alkalmazott tudományok területén. Minthogy a társaság 27 éves tapasztalattal rendelkezik a kiskereskedők – többek a Wal-Mart, az Amazon.com, a The Limited, a RONA és a Casino – adatkezelési és elemző szoftverekkel való ellátása terén, egyértelmű volt, hogy a következő iparág, amely számára a SAS kiterjeszti vertikális kínálatát a kiskereskedelmi szektor lesz.

A SAS jelentős, globális növekedési lehetőséget fedezett fel a kiskereskedelmi szektorban, hiszen a kiskereskedők közötti éles versenyhelyzet új értékesítési formák, üzletméretek, termékválasztékok és vevőszolgáltatások megjelenését eredményezte. Mindezen felül mind a SAS mind a Marketmax kiskereskedelmi ügyfelei jelezték igényüket a kiskereskedelmi tervezés és optimalizálás egységes, stabil forrása iránt.

A Marketmax-tranzakció a SAS hatodik akvizíciója 2000 óta – tükrözve a SAS azon akvizíciós stratégiáját, mely szerint meglévő megoldás/termék portfolióját céltudatosan továbbfejleszti piacvezető szellemi termékekkel és szakmai ismeretekkel ahelyett, hogy egyszerűen piaci részesedést vásárolna.

A Marketmax úttörőnek számít olyan megoldások kifejlesztésében, amelyek segítik a kiskereskedőket választékuk pénzügyi tervezésében, optimális kialakításában és készleteik maximális megtérülésének biztosításában. A Marketmax támogatja a kiskereskedőket és beszállítóikat abban, hogy megtervezzék, és az igényekhez igazítsák áruválasztékukat, optimalizálják üzletükben árukészletük vizuális megjelenítését. Például azok a kiskereskedők, akik a felhalmozott készleteiket jellemzően több reklámmal és nagyobb árengedményekkel igyekeznek csökkenteni, a Marketmax megoldásai segítségével most összhangba hozhatják tervezési folyamataikat. A kiskereskedők azokat az árucikkeket tarthatják készleten és akkor, amelyekre és amikor azokra vevőiknek szükségük van. A cél a maximális árbevételek elérése a kiárusítások és árleszállítások csökkentése mellett. A SAS alapvető kompetenciája az ügyfélismeret, az elemzés, az előjelzés és az optimalizálás lesz a Marketmax technológiájával integrálva annak érdekében, hogy biztosítva legyen a kiskereskedők számára annak lehetősége, hogy összekapcsolják az értékesítés tervezés folyamatát a vevőismereten alapuló kereslet-előrejelzéssel, jelentősen javítva ily módon a készletezés hatékonyságát és az általános nyereségességet.

A SAS egy Marketmax-divíziót hoz létre, amely a Marketmax jelenlegi központjában – Wakefield, Mass – fog működni. Ez az új divízió felel majd a Marketmax általános tevékenységéért, a Marketmax brandért, a kiskereskedelmi szakértelmért, valamint a Marketmax terméknevekért. Mindezek a Marketmax, Inc-től származnak, amelynek a befektetői közé tartoznak a TH Lee Putnam Investors, Lori J. Schafer vezérigazgató és mások. A Marketmax angliai munkatársai SAS-alkalmazottak lesznek, vezetőjük pedig Phil Bond, a SAS UK ügyvezető igazgatója lesz.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek