Connect with us

technokrata

Harmadik a Csevegő díjcsomag kampány

Dotkom

Harmadik a Csevegő díjcsomag kampány

A Matáv 3. helyezést ért el az EFFIE-versenyen a Csevegő díjcsomag kampányával

Az idén másodszor megrendezett magyar EFFIE-versenyen a Matáv 3. helyezést ért el a Csevegő díjcsomag kampányával. A megmérettetésen a kampányok piaci hatékonyságát díjazta a zsűri.

Azok a kampányok vehettek részt a versenyen, amelyek a 2002. január 1. és 2003. május 1. közötti időszakban, a magyarországi médiumokban bemutatásra kerültek. A hazai kommunikációs szakma teljes spektrumát felvonultató zsűri (a szakma egyes szektorainak legkiválóbb, legelismertebb, vezető beosztásban tevékenykedő szakemberei), az adott reklámkampány hatékonyságát bizonyító pályaműveket két fordulóban bírálta el. A beérkezett hatékonysági esettanulmányokra adott pontszámokat kétszeresen, a kreatív munkára adott pontszámokat egyszeri súllyal vették figyelembe a bírák. A díjátadó gálaest 2003. október 17-én volt a Thália színházban.

A Csevegő díjcsomagot a Matáv 2001. decemberében vezette be. A díjcsomag az 5. perc után 20%-os, a 10. perc után 30%-os kedvezményt biztosít a percdíjakból egész nap, minden beszélgetésre, hívásonként 60 percig. A Csevegő díjcsomaggal a havidíj fele leinternetezhető, amennyiben az ügyfél a Matáv Nyílt Internet szolgáltatás 06 51 622 622-es behívószámán keresztül éri el a világhálót.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek