Connect with us

technokrata

A Scala webes platformon működő, új vállalatirányítási funkcionalitást kínál

Dotkom

A Scala webes platformon működő, új vállalatirányítási funkcionalitást kínál

Az iScala új változatával a felhasználók hatékonyabbá tehetik az üzleti folyamatokat, támogathatják az értékesítést.

A Scala Business Solutions bejelentette, hogy kereskedelmi forgalomba került az iScala kollaboratív ERP-rendszer új verziója. Új és továbbfejlesztett funkciók széles köre – szolgáltatáskezelés, CRM (ügyfélkapcsolat-menedzsment), SCM (ellátási lánc menedzsment), eszköz-nyilvántartás, szerződés-nyilvántartás, erőforrás-menedzsment, üzleti intelligencia, munkafolyamat-menedzsment, a felhasználói felület személyre szabása és kapcsolódási funkciók – került be az új iScala ERP-rendszerbe, amelynek webszolgáltatási architektúrájával a felhasználók tovább javíthatják cégük hatékonyságát.

A cég komoly igényt tapasztal az új iScala iránt, s ez már a kedvező értékesítési folyamatokban is tükröződik, különösen azokon a piacokon, ahol a Scala hagyományosan jól teljesít, vagyis Skandináviában, Kelet-Európában, Oroszországban és Kínában. A Scala legnagyobb ügyfeleinek közel 60 százaléka, globális és helyi vállalatok egyaránt, az elmúlt évtől kezdődően részt vettek a termék hivatalos kibocsátása előtti, ún. korai alkalmazásában, és sokuk mostanra élesben használja az új verziót.

A vásárlók számára immár globálisan is elérhető új iScala változat költséghatékony megoldásokat biztosít a különféle iparágak – ipari gépgyártás, világítástechnika, autóipar, elektronikai rendszerek, gyógyszergyártás, csomagolt fogyasztói áruk és non-profit intézmények – szervezetei számára.

A verziófrissítés éve
Számos iparági elemző véleménye szerint a cégeknek ki kell aknázniuk meglévő informatikai befektetéseiket, és ugyanakkor be kell szerezniük a legfrissebb eszközöket üzleti elképzeléseik támogatásához. A legújabb elemzések azt mutatják, hogy a cégek megkezdték az 1990-es évek végén beszerzett vállalatirányítási rendszereik frissítését és cseréjét. A vállalatirányítási rendszer problémamentes, költséghatékony útját kínáló iScala ideális megoldás az ilyen cégek számára.

A kibővült üzleti funkcionalitás, az átfogó integrációs és kapcsolódási képességek, valamint a teljesen új, rugalmas felhasználói felület együttese az iScalát remek választássá teszi azon cégek számára, amelyek az ERP-rendszerük frissítését, vagy egy új vásárlását fontolgatják.

Az iScala áttekintése
Az iScala két csomagban kapható:

  • iScala Business Server: Teljes körű, kollaboratív ERP-csomag a teljes körű ERP funkcionalitást igénylő közepes méretű cégek számára. Már ez a csomag is tartalmaz olyan funkciókat, amelyekkel a vevői és szállítói kapcsolatok üzleti folyamatai részben automatizálhatók.
  • iScala Enterprise Server: Méretezhető ERP-csomag az üzlet centralizációjához, valamint több telephely és leányvállalat kezeléséhez. Az iScala Enterprise Server az iScala Business Server teljes funkcionalitását tartalmazza. Úgy készült, hogy teljes körű ERP-csomag legyen a közepes méretű nemzetközi cégek, vagy a nagyvállalatok leányvállalatai és részlegei számára.

    Mindkét szerver ERP, CRM és SCM üzleti folyamatok széles körét tartalmazza, több mint 30 nyelven használható, és kifejezetten a közepes méretű helyi cégek és a globális cégek helyi leányvállalatai számára íródott.

    Az iScala kollaboratív ERP-rendszer az alábbiakat tartalmazza:

  • iScala Core Business Processes (alapvető üzleti folyamatok): Üzleti folyamatok alaphalmaza, benne a helyi törvényi szabályozáshoz igazodó, többféle valutát kezelő pénzügyi funkcionalitás, vagyonkezelés és egy sor előre csomagolt integrációs megoldás (XML-EDI, pénzügyi és törzsadatok integrációja), amellyel a felhasználók javíthatják alapvető folyamataik üzleti hatékonyságát.
  • iScala CRM: A Microsoft CRM alapjaira épülő, Microsoft Outlookból és a webről egyaránt használható iScala CRM egyszerűen kezelhető, testre szabható és karbantartható, integrálódik az iScala ERP-vel és más üzleti rendszerekkel, és képes a céggel együtt növekedni. Az iScala CRM használói megnövelhetik értékesítéseik hatékonyságát, egyenletesen magas színvonalú ügyfélszolgálatot alakíthatnak ki, és információkkal magas fokon támogatott üzleti döntéseket hozhatnak.
  • iScala SCM: Az ellátási láncban való részvételt támogató funkció a szokásos üzleti igények lefedésére készült, kezdve a logisztikától (beszerzés és leltárkezelés) és a raktárkezeléstől (benne minőségellenőrzés), a gyártáson át (tervezés, konfiguráció, gyártósorok vezérlése), a különféle eszközökig (például ráhagyási idők kezelése, ígért rendelkezésre állás és házhozszállítás), valamint integrációs megoldásokig.
  • iScala Contract Management (szerződés-nyilvántartás), Project Management (projektmenedzsment), Service Management (szolgáltatásmenedzsment) Az üzleti folyamatok e csoportja lényeges mértékben továbbfejlődött és kibővült az iScala új változatában, hatékonyabban segítve az üzleti folyamatok automatizálását. Ez lényeges kompetitív előnyt jelent az üzletvitel terén.
  • iScala Human Resource Management (HR-menedzsment, személyügy): Az iScala Payroll (bérszámfejtés) modul globális verzióját tartalmazza, amely továbbfejleszthető bármely ország személyügyi feladatainak ellátására, függetlenül attól, hogy milyen összetettek a vonatkozó előírások.
  • iScala Business Intelligence (BI) Szerver: Üzleti intelligencia eszközök teljes sora, amelyekkel a felhasználók mindig hozzáférhetnek a szükséges információhoz a jó döntések gyors meghozatala érdekében. A műveleti és vezetőségi kimutatások készítését leegyszerűsítő iScala BI Szerverrel gyorsan elvégezhetők a részletekbe menő lekérdezések és összehasonlítások – gyorsan kideríthető, hogyan is megy a cégnek és mely területeken kell javítani.
  • iScala Developer: Az iScala Developer egy teljes körű fejlesztési megoldás vertikális és egyedi, cégspecifikus folyamatok készítéséhez az iScala-rendszeren belül és kívül.
    Az üzleti folyamatok egészének támogatása

    Legyen szó akár helyi, akár globális cégről, a folyamatok, kollaboratív funkciók és üzleti intelligencia aspektusok átfogó halmazából felépülő iScala a teljes cég számára hátteret biztosít – állítja a Scala.

    Elkötelezettség a Microsoft-platform mellett
    Az elmúlt néhány hónapban a Scala Business Solutions lényeges mértékben megerősítette elkötelezettségét a Microsoft technológiái mellett: szorosan együttműködik a céggel több szinten is, így a korai alkalmazói programok tagjaként is, például a CRM és más platformeszközök területén.

    A Microsoft nemrégiben elismerte a Scalát az egyik legfontosabb partnerének, amikor is beválasztotta a céget azon 14 európai független szoftvergyártó közé, amelyek részt vehetnek a Microsoft készülőben lévő, Microsoft Business Framework kódnevű üzletialkalmazás-platformjának korai alkalmazói programjában. A Scala korai alkalmazóként való részvétele azt jelenti, hogy a cég a Microsoft üzletialkalmazás-platformját kihasználva arra a kulcsfontosságú üzleti funkcionalitásra koncentrálhat, amelyre vásárlóinak szüksége van a profit további növeléséhez. Ezzel a Scala fel tudja gyorsítani a további iScala-funkciók megjelenését a következő években.



  • Szólj hozzá!

    További Dotkom

    Technokrata a Face-en

    Tesztek