Connect with us

technokrata

Topcall megoldás az osztrák takarékszövetkezetek kommunikációjának fejlesztésére

Dotkom

Topcall megoldás az osztrák takarékszövetkezetek kommunikációjának fejlesztésére

Egységes üzenetkezelési megoldás a hatékonyabb belső kommunikáció és az eredményesebb ügyfélkezelés szolgálatában.

A bécsi székhelyű Osztrák Takarékszövetkezeti Csoport, Közép-Európa vezető pénzügyi szolgáltató csoportja a Topcall Unified Messaging megoldásával bővítette meglévő ScALL belső telekommunikációs rendszerét.

Jelenleg az egységes üzenetkezelő rendszer több mint 7.000 felhasználó számára teszi lehetővé a hangposta- és faxüzenetek rugalmas kezelését MS Exchange levelezőrendszerében. 2004 elejétől, az első fázis teljes telepítését követően a csoport közel 15.000 alkalmazottja – beleértve a 62 takarékszövetkezet és a csoport csúcsbankja, az Erste Bank munkatársait – számára nyílik lehetőség a Topcall megoldás használatára.

Az Erste Bank irányítása alatt működő Takarékszövetkezeti Csoport kifejlesztette a ScALL belső kommunikációs hálózatát a takarékszövetkezetek ügyfeleivel való jobb kommunikáció biztosítása érdekében. 2002 októberétől a csoport 1.300 egységének 15.000 munkatársa egységesen elérhető egyetlen központi számon keresztül. Ezzel egyidőben alakították ki az egységes telefonközpont hálózatot és az összes mobilhálózathoz való integrációt is.

A ScALL további fejlesztésének része lesz az egységes management rendszer, az egységes címtár, a megfelelő számlázási rendszer és a Call Center project központi és integrált kialakítása.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek