Connect with us

technokrata

A Scala és a Microsoft tovább erősíti kapcsolatát

Dotkom

A Scala és a Microsoft tovább erősíti kapcsolatát

A Scala az elsők között építi a Microsoft új üzletialkalmazás-platformjára saját termékeit; megszületett a megállapodás az iScala CRM elindításáról.

A Scala Business Solutions a szeptember 18-19. között Rómában tartott Microsoft partneri rendezvényen megerősítette az eddigi elkötelezettségét a Microsoft technológiai platformja mellett. A Scala bejelentette, hogy elsők között építi saját termékeit a Microsoft Business Framework kódnevű üzletialkalmazás-platformjára. A Scala és a Microsoft véglegesítette július 22-én bejelentett megállapodását is a Microsoft Business Solutions CRM (Microsoft CRM) szoftver kibővítéséről, valamint a terméknek az iScala kollaboratív ERP-rendszerrel való integrálásáról.

Microsoft Business Framework (Microsoft üzleti keretrendszer, MBF) a munkaneve annak az egységes keretrendszernek, és az ehhez kapcsolódó eszközöknek és futtatási szolgáltatásoknak, amelyek segítségével a fejlesztők – például a Scalához hasonló Microsoft-partnerek – koncentrálhatják erőfeszítéseiket és gyorsabban készíthetnek értéknövelő megoldásokat végfelhasználóik számára, nem kell újra és újra létrehozniuk az összes üzleti alkalmazás által igényelt feltételeket. A Microsoft támogatni kívánja ezeket a fejlesztéseket és felkínálja erőit az értékesítés és a marketingtevékenységek terén a megoldás szélesebb körben történő megismertetése érdekében.

Az MBF alkalmazásának kezdeti fázisában a Scala azt tervezi, hogy továbbfejleszti az iScala ERP-termék globális humánerőforrás-kezelési és bérszámfejtési funkcióit annak érdekében, hogy az a Microsoft új üzletialkalmazás-platformján is elérhetővé váljon. A Scala azért a humánerőforrás-kezeléssel és bérszámfejtéssel kezdi a fejlesztést, mert a cég e területeken egyedi piaci lehetőséget lát.

Véglegesített iScala CRM megállapodás
Ma a Scala és a Microsoft véglegesítették megállapodásukat, melynek értelmében a Scala kibővíti a Microsoft CRM-szoftverét és integrálja azt az iScala kollaboratív ERP-rendszerbe.

A termék neve iScala CRM lesz és 2003 negyedik negyedévében kerül a piacra. A Scala a Scala-vásárlók igényeinek megfelelően további funkciókkal – például több pénznem kezelésével, nemzetközi adószámításokkal (ÁFA) és üzleti intelligenciával – bővíti a rendszert. Az iScala CRM az iScala ERP-termék részeként jelenik meg, de – az iScala platform kapcsolódási képességeinek és webes szolgáltatási architektúrájának köszönhetően – attól függetlenül is használható és egyszerűen integrálható lesz más ERP-rendszerekkel.

Az iScala CRM a Microsoft CRM funkcionalitását építi be az iScala megoldásba és teszi lehetővé, hogy a Scala-vásárlók tovább javítsák üzleti folyamataikat – márpedig ma a nagyobb értékesítési sikeresség, a kiemelkedő ügyfélszolgálat és az informált, agilis üzleti döntések létfontosságúak. Az iScala CRM első nyilvános bemutatása szeptember 10-én, Moszkvában történt, ahol egyes kulcsfontosságú funkciók voltak megtekinthetők.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek