Connect with us

technokrata

A Posten a Borland ALM-megoldását választotta a fejlesztőcsapat hatékonyságának növeléséhez

Dotkom

A Posten a Borland ALM-megoldását választotta a fejlesztőcsapat hatékonyságának növeléséhez

A Borland segítséget nyújt Svédország országos postahivatala, a Posten számára, hogy eleget tehessen a létfontosságú közérdekű szolgáltatások nyújtására vonatkozó kötelezettségeinek, miközben hatékony üzleti modell fenntartására törekszik.

A Posten számos projekt próbafázisára a Borland Alkalmazás-életciklus menedzsment (ALM, application lifecycle management) megoldását választotta. A Borland ALM stratégia integrálja a szoftver alkalmazás-életciklus kezdeti követelményeinek definíciós, tervezési, fejlesztési, tesztelési, üzembehelyezési és felügyeleti fázisait. Az alkalmazás-életciklus fázisainak szoros integrációjával a Borland segítséget nyújt a Posten számára a licenc- és kereskedelmi költségek csökkentésében, valamint a jobb minőségű szoftver alkalmazás készítésében.

“Integrált, szabvány alapú megoldást kerestünk, amely leegyszerűsíti a fejlesztési munkát, és növeli fejlesztőcsapatunk hatékonyságát. Kezdetben számos különböző megoldást értékeltünk ki, de úgy találtuk, hogy a Borland kínálata a leginkább méltó a további megfontolásra, mivel költséghatékony áron nyújt jó minőségű műszaki megoldást az igényeinkre.” – mondta Lena Ragnar, a Posten informatikai szolgáltatásainak vezetője. “Ugyanakkor előzetes tapasztalatokkal is rendelkeztünk a Borland technológiájával történő munka területén.”

A Posten számos új projektben használja a Borland technológiáját. Az egyik ilyen projekt a “gyorsindító” csomag, amelyet a Posten viszonteladóként kormányzati szervek számára értékesít. A csomag célja, hogy segítsen a tisztviselőknek eleget tenni a svéd kormány abbéli kezdeményezésének, amely szerint minden kormányzati szerv napi 24 órában elérhető kell, hogy legyen. A Posten ezen felül mind a lakossági, mind az üzleti ügyfelek számára új rendszert készített a postai kézbesítésre. Az új infrastruktúra keretein belül a küldemények feldolgozása elektronikusan történik, mely során a címzettek választhatnak, hogy a kézbesítés hagyományos úton történjen-e a postaládába, vagy elektronikus úton egy “e-postafiókba.

“Ez az időszak nagyon izgalmas a Posten számára, mivel a postai monopólium 1993-as feloszlatását és a verseny ezt követő felvirágzását követően új szempontból kellett vizsgálnunk a költségeket, és karcsúsítanunk folyamatainkat. Ezek mögött a változások mögött a Borland integrált ALM megoldása áll, amelyet a Professional Services tanácsadói támogatnak.” – mondta Mika Alapiessa, a Borland regionális Észak-európai, benelux, olasz, spanyol és portugál alelnöke.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek