Connect with us

Hirdetés

technokrata

A Posten a Borland ALM-megoldását választotta a fejlesztőcsapat hatékonyságának növeléséhez

Dotkom

A Posten a Borland ALM-megoldását választotta a fejlesztőcsapat hatékonyságának növeléséhez

A Borland segítséget nyújt Svédország országos postahivatala, a Posten számára, hogy eleget tehessen a létfontosságú közérdekű szolgáltatások nyújtására vonatkozó kötelezettségeinek, miközben hatékony üzleti modell fenntartására törekszik.

A Posten számos projekt próbafázisára a Borland Alkalmazás-életciklus menedzsment (ALM, application lifecycle management) megoldását választotta. A Borland ALM stratégia integrálja a szoftver alkalmazás-életciklus kezdeti követelményeinek definíciós, tervezési, fejlesztési, tesztelési, üzembehelyezési és felügyeleti fázisait. Az alkalmazás-életciklus fázisainak szoros integrációjával a Borland segítséget nyújt a Posten számára a licenc- és kereskedelmi költségek csökkentésében, valamint a jobb minőségű szoftver alkalmazás készítésében.

“Integrált, szabvány alapú megoldást kerestünk, amely leegyszerűsíti a fejlesztési munkát, és növeli fejlesztőcsapatunk hatékonyságát. Kezdetben számos különböző megoldást értékeltünk ki, de úgy találtuk, hogy a Borland kínálata a leginkább méltó a további megfontolásra, mivel költséghatékony áron nyújt jó minőségű műszaki megoldást az igényeinkre.” – mondta Lena Ragnar, a Posten informatikai szolgáltatásainak vezetője. “Ugyanakkor előzetes tapasztalatokkal is rendelkeztünk a Borland technológiájával történő munka területén.”

A Posten számos új projektben használja a Borland technológiáját. Az egyik ilyen projekt a “gyorsindító” csomag, amelyet a Posten viszonteladóként kormányzati szervek számára értékesít. A csomag célja, hogy segítsen a tisztviselőknek eleget tenni a svéd kormány abbéli kezdeményezésének, amely szerint minden kormányzati szerv napi 24 órában elérhető kell, hogy legyen. A Posten ezen felül mind a lakossági, mind az üzleti ügyfelek számára új rendszert készített a postai kézbesítésre. Az új infrastruktúra keretein belül a küldemények feldolgozása elektronikusan történik, mely során a címzettek választhatnak, hogy a kézbesítés hagyományos úton történjen-e a postaládába, vagy elektronikus úton egy “e-postafiókba.

“Ez az időszak nagyon izgalmas a Posten számára, mivel a postai monopólium 1993-as feloszlatását és a verseny ezt követő felvirágzását követően új szempontból kellett vizsgálnunk a költségeket, és karcsúsítanunk folyamatainkat. Ezek mögött a változások mögött a Borland integrált ALM megoldása áll, amelyet a Professional Services tanácsadói támogatnak.” – mondta Mika Alapiessa, a Borland regionális Észak-európai, benelux, olasz, spanyol és portugál alelnöke.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés