Connect with us

technokrata

Ügyfél-támogatási Szolgáltatások Szakmai délután a HP-nál

Dotkom

Ügyfél-támogatási Szolgáltatások Szakmai délután a HP-nál

A HP Magyarország 2003. szeptember 3-án megrendezte Ügyfél-támogatási Szolgáltatások Szakmai délutánját.

A HP Magyarország szeptember 3-án megrendezte Ügyfél-támogatási Szolgáltatások Szakmai délután elnevezésű konferenciáját, melyet nagy érdeklődéssel fogadtak a szakmabeliek. Ez volt az első olyan szakmai délután, ahol csak és kizárólag informatikai szolgáltatásokról hallhatott előadásokat a hallgatóság.

Az esemény célja, hogy betekintést engedjen az általában “észrevétlenül” működő szolgáltatási terület, az ügyféltámogatás mélyebb rétegeibe. A nyitóbeszédben az IT területre vonatkozó információtechnológiai trendeket a MetaGroup Hungary képviselője vázolta, melyben a szolgáltatások iránti igény egyre erősödő trendje meghatározó szerepet kapott.

A konferencián a HP ügyfél-támogatási szolgáltatásai kerültek középpontba, különös tekintettel a magas rendelkezésre állású (úgynevezett Mission Critical), a proaktív, vagyis megelőző szolgáltatások, folyamatos üzletmenet biztosítási szolgáltatások, valamint az integrált ügyfél-támogatási szolgáltatások bemutatásával. Mindezek mellett megszólaltak a HP ügyfelei is, megosztva konkrét tapasztalataikat a szolgáltatások igénybevétele terén a hallgatósággal.

„A HP Ügyfél-támogatási szolgáltatások üzletágának elsődleges célja példaértékű szolgáltatások biztosítása, hogy ügyfeleink hasznára és elégedettségére működjenek az IT eszközök és beruházások” – mondta Gönczi Sándor, HP Ügyfél-támogatási szolgáltatások üzletági igazgatója.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek