Connect with us

technokrata

Új marketingigazgató a Nokiánál

Dotkom

Új marketingigazgató a Nokiánál

Dér Attila a Nokia új marketingigazgatója.

„A feladat kihívás és lehetőség egyben, hiszen új időszak kezdődik: a Nokia marketingstratégiája összetettebbé válik, és a telefonok értékesítése mellett felöleli a szolgáltatások és az alkalmazások marketingjét is” – mondta a bemutatkozó sajtótájékoztatón Dér Attila, a Nokia új marketingigazgatója, aki 2003. július 21-től tölti be ezt a pozíciót.

Dér Attila korábban a Reckitt Benckiser Kft.-nél dolgozott, ahol kategória-menedzserként a gépi mosogatószer, illetve a lakás- és szépségápolási kategóriák (Calgonit, Veet, Air Wick, Mortein márkák) teljes körű menedzselése volt a feladata. Munkája során a marketingtevékenység teljes spektrumával foglalkozott, beleértve az éves stratégiai tervezést, új lehetőségek felismerését, új termékek bevezetését, termékpozícionálást, promóciós támogatást, árpozicionálást és márkaköltség-kalkulációk készítését. Regionális szinten a Mortein márkát koordinálta, felelt a közép-európai stratégia kialakításáért és megvalósításáért.

Telekommunikációs tapasztalatra a VRAM Rt.-nél tett szert, ahol termékfejlesztéssel és promóciók szervezésével foglalkozott. Ezt megelőzően dolgozott a Benckiser szlovéniai leányvállalatánál, ahol termékmenedzserként a Calgon, Marc Antybactreril, illetve a középkategóriás AVA mosópor és a prémium-kategóriás Calgonit piaci bevezetéséért volt felelős. Dér Attila felsőfokon beszél angolul, szerbül és horvátul. Szabadidejét szívesen tölti utazással és szabadtéri sportokkal.

Ménesi Zsolt, a vállalat korábbi marketing vezetője Dubai-ban, az Egyesült Arab Emirátusokban folytatja munkáját, ahol a Nokia közel-keleti régiójának marketing tevékenységéért lesz felelős. Ménesi Zsolt 1997 óta irányította a Nokia magyarországi és romániai marketing tevékenységét, nevéhez fűződik a Nokia márkanév felépítése Magyarországon.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek