Connect with us

technokrata

Topcall Unified Communication a KBC Securities-nél

Dotkom

Topcall Unified Communication a KBC Securities-nél

A KBC Securities széles körű szolgáltatásait a Topcall megoldásával biztosítja.

A belgiumi székhelyű pénzügyi szolgáltató, a KBC Bank & Securities értékpapír társasága a Topcall üzleti kommunikációs rendszerét választotta.

Egyetlen központi Topcall szerver biztosítja a befektetőknek és brókereknek a naprakész információkat az árfolyamokról, a portfolió aktuális értékéről, piaci változásokról. Az üzleti folyamatokból (például tranzakciók visszaigazolása, megrendelések kezelése) keletkezett információk gyakorlatilag bármely kommunikációs csatornán (különösen fax, mail vagy SMS) keresztül eljuttathatók a címzetthez.

A KBC Securities széles körű szolgáltatásokat biztosít ügyfelei részére, ezért is fontos számára a biztonságos és optimalizált információáramlás. A társaság jól strukturált és szolgáltatás-központú információs rendszeréhez egy központi, egységes kommunikációs megoldást keresett, amely problémamentesen integrálható a vállalat AS/400 környezetéhez és a számos egyedi alkalmazáshoz.

A projekt első lépésében a meglévő alkalmazásokból fax és SMS üzenetek központi küldése és fogadása valósult meg a Topcall szerveren. A második fázisban valósul meg az információk XML formátumból való konverziója és feldolgozása, amely lehetővé teszi az egyedi formázású dokumentumok készítését.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek