Connect with us

technokrata

A Topcall megoldása támogatja a Festo üzleti folyamatait

Dotkom

A Topcall megoldása támogatja a Festo üzleti folyamatait

Az automatizálási és pneumatikai technológiai vállalat Topcall-megoldással optimalizálta külső és belső kommunikációs folyamatait.

A Festo AG & Co. a Topcall továbbfejlesztett üzleti kommunikációs megoldásával optimalizálta külső és belső kommunikációs folyamatait.

A Topcall egységes kommunikációs platformja a vállalat különböző folyamatkezelő rendszerét egy Unified Communication rendszerbe integrálja. A Festo üzleti tevékenységének terjedésével egyre növekszik a küldött és fogadott üzenetek száma és tartalmának fontossága. A növekvő számú felhasználó egyre jobban igényli a gyorsabb és biztonságos kommunikációt, ezért a Festo minden elemében duplikált rendszert igényelt (Fault Tolerance).

A több telephelyen elhelyezkedő vállalatnál egyetlen központi Topcall-megoldás biztosítja a központi SAP R/3 és Lotus Notes szerverekhez történő kapcsolódást. A Topcall több telephely kiszolgálására szolgáló Branch Box megoldása biztosítja a napi 4.000-et meghaladó faxüzenet legolcsóbb útvonalon történő kiküldését (Least Cost Routing). További érdekesség a láncolt faxküldés (fax chaining) lehetősége, amikor a különböző helyekről ugyanarra a faxszámra küldött üzeneteket a TC összefűzi, csökkentve az átviteli időt és a kommunikációs költségeket.

A Topcall integrált SMS megoldása biztosítja a hálózatfelügyeleti rendszerek üzeneteinek SMS-ben történő gyors kiküldését, valamint a terepen dolgozó munkatársak részére lehetővé teszi mobil telefonról e-mail küldését Lotus Notes postaládába, vagy éppen e-mail üzenet SMS-ben történő kiküldését is.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek