Connect with us

technokrata

A HP szolgáltatásmenedzselő szoftverével a Centrica jobban kézben tudja tartani informatikai működés

Dotkom

A HP szolgáltatásmenedzselő szoftverével a Centrica jobban kézben tudja tartani informatikai működés

A vezető energia és ingatlanszolgáltató vállalat HP OpenView szoftverek segítségével fejleszti tovább üzleti folyamatait és optimalizálja informatikai beruházásainak megtérülését.

A HP bejelentése szerint az Egyesült Királyságban és Észak-Amerikában egyaránt piacvezető pozícióval rendelkező Centrica mostantól a HP OpenView Service Desk segítségével kívánja menedzselni 30.000 végfelhasználót kiszolgáló környezetének kritikus fontosságú támogatási és szervizfolyamatait. A Centrica energiaszolgáltató tevékenységet végez, közúti segélyszolgálatot tart fenn, és az ingatlanközvetítéstől a karbantartási munkákon át a betörésvédelemig, az ingatlan jellegű szolgáltatások széles körét biztosítja ügyfeleinek.

A Centrica Európa egyik vezető technológia-integrátorát, a HP platina fokozatú OpenView-partnereként működő Morse PLC-t választotta ki szolgáltatásfejlesztési programjának megvalósítására. A megbízás olyan stabil, ugyanakkor rugalmas működési modell kialakítását célozza meg, amely kiváló minőségű IT-szolgáltatásokat biztosít a Centrica számára, és ezzel együtt mintegy 20-30 százalékkal csökkenti költségeit, valamint üzleti szempontból kritikus rendszereinek üzemkiesési gyakoriságát.

A Centrica az Egyesült Királyságban már egyértelműen vezető pozícióval bír az energiaellátás, az ingatlan-, valamint a közúti segélyszolgáltatások piacán, és Kanadában, illetve az Egyesült Államokban is gyorsan növeli részesedését. A hathatós probléma-, esemény- és változáskezelés kiemelkedően fontos a vállalat számára az éles rendszerek működési rendellenességeinek elhárítása és a színvonalas ügyfélkiszolgálás szempontjából.

A HP OpenView Service Desk biztosítja a Centricának az ésszerűbb, végponttól végpontig terjedő probléma- és változáskezeléshez szükséges funkcionalitást. Mivel képes rögzíteni, figyelni és eszkalálni a rendszerben jelentkező riasztásokat és eseményeket, kiválthatja a vállalat korábbi eseménykezelő alkalmazását, a Peregrine-t. A jelentős hozzáadott értéket képviselő Service Desk segítségével a vállalat azt is fel tudja mérni, miként befolyásolják az egyes problémák a vállalt szolgáltatási szintet, és egyszerűbb hozzáférést tud biztosítani a távoli és a párhuzamos felhasználók részére.

A szolgáltatásmenedzselő megoldással a Centrica jobban kézben tarthatja IT-hátterét: az informatikát is ugyanúgy kezelheti, mint azokat az üzleti funkciókat, ahol a beruházás megtérülése az elért üzleti eredmény alapján egyszerűen mérhető. A Centrica hosszabb távon a szolgáltatásnyújtási folyamatokat a felhasználókkal összekapcsoló interface-t is szeretné ésszerűsíteni. A HP OpenView Service Desk támogatja ezeket az üzleti prioritásokat, és az idő előrehaladtával a fenntartási összköltséget (TCO-t) is mérsékli.

A harminc európai irodában több mint 1200 embert foglalkoztató, Londonból irányított Morse a bonyolult alkalmazások és rendszerek bevezetésével járó kockázatok mérséklésével segíti hozzá ügyfeleit üzleti célkitűzéseik megvalósításához. Az integrátorcég portfoliója üzleti alkalmazásokat, architektúrákat, valamint tervezési, bevezetési, menedzselési és projektirányítási szolgáltatásokat tartalmaz.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek