Connect with us

technokrata

Az élsportok iránt érdeklődők jobban ismerik a Siemens-t

Dotkom

Az élsportok iránt érdeklődők jobban ismerik a Siemens-t

A Real-Madrid-effektus: az élsport szponzorálása eredményes a Siemens számára.

TV-nézők százmilliói követik érdeklődéssel a Real Madrid labdarúgócsapatának mérkőzéseit és a Forma-1 autóversenyeket és látják eközben a képernyőn a Siemens illetve a Siemens mobile márkanevet is.

A sport-szponzoring hatásosnak bizonyul: egy év alatt Európában és Ázsiában is jelentősen nőtt a Siemens-márkanév ismertsége. Érthető módon Spanyolországban a legnagyobb a növekedés: jelenleg száz megkérdezettből hatvankettő ismeri a Siemens nevet a labdarúgás szponzorálása révén; majdnem kétszer annyian, mint egy évvel ezelőtt, mióta a királyi futballgárda játékosai a Siemens mobile névvel a trikójukon futnak ki a gyepre.

Ugyanezen idő alatt a Siemens-mobiltelefonok a 3. helyről a 2-ra rukkoltak előre a spanyol piaci részarányuk szerint, amely 17 százalékról 21-re nőtt. Hasonlóképpen, egész Európát tekintve is erősödött a Siemens mobile támogatott márkaismertsége (81-ről 84 százalékra) és a cég Ázsiában is a legismertebb szponzorok csoportjába került.

A Forma-1 hirdetések és a McLaren Mercedesszel való technológiai együttműködésnek is pozitív a hatása Siemens-szemszögből: a Forma-1 iránt érdeklődők több mint fele ismeri a Siemenst, mint a verseny egyik szponzorát.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek