Connect with us

technokrata

Az ICON Rt. új minőségbiztosítási rendszert fejlesztett az MKB call-center részére

Dotkom

Az ICON Rt. új minőségbiztosítási rendszert fejlesztett az MKB call-center részére

Az ICON Rt. által fejlesztett rendszer jobb munkaszervezést, magasabb minőségi követelményeknek való megfelelést tesz lehetővé.

Sikeresen befejeződött a Magyar Külkereskedelmi Bank call-centerének új, ügyfélszolgálati munka minőségét ellenőrző, nyilvántartó és analizáló alkalmazásának fejlesztése. Az ICON Rt. által elvégzett feladat az MKB Alternatív Értékesítési Csatornák szakterületen belül egy átfogó üzletfejlesztési projekt része volt.

A fél éve indult együttműködés során több modul került kialakításra:
– Műszakbeosztást elkészítő modul (Workforce management)
– A munkatársak munkájának minőségellenőrzését lehetővé tévő modul (Quality control)
– A munkatársak tudását napi/heti/havi szinten mérő, kérdéssorokat összeállító és értékelő modul (Logon Test)

A visszajelzések szerint a Bank más üzletágai is érdeklődést tanúsítanak egyes modulok iránt, így a jövőben elképzelhető a rendszer bővítése a Bank szervezetén belül.

Tovább
Kapcsolódó cikkek


Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek