Connect with us

technokrata

A Siemens mobile az SAP globális CRM-megoldását használja

Dotkom

A Siemens mobile az SAP globális CRM-megoldását használja

A mySAP CRM egyesíti a különféle rendszereket, egyszerűsíti az együttműködési folyamatokat és lehetővé teszi a többnyelvű marketinget a személyre szabott ügyfélkapcsolat érdekében a Siemensnél.

Az SAP AG és a Siemens Information and Communication Mobile (Siemens mobile) bejelentették, hogy a Siemens mobile a mySAP Customer Relationship Management (mySAP CRM) rendszerét fogja használni globális marketingtevékenységeihez.

A Siemens mobile a végfelhasználókat megcélzó marketingkampányok eredményességét kívánja javítani az eszközzel, amely lehetővé teszi, hogy mindegyikükhöz saját nyelvükön szóljon a cég. A mySAP CRM marketingelemzési és kampánykezelési funkcióival a Siemens mobile pontosabban definiálhatja a piaci szegmenseket, kiterjesztheti elérését egészen a végfelhasználókig, valamint – javítva az együttműködést a cég és a helyi marketingirodák között – hatékonyabban hajthatja végre többszintű, globális marketingkampányait.
Csakúgy, mint a legtöbb hasonló méretű, globális kiterjedésű cég, a Siemens mobile is többféle módon éri el vásárlóit – a cég hívóközpontjain, online regisztrációkon, vagy éppen közvetlenül, értékesítési és terjesztési csatornákon keresztül.

A mySAP CRM integrálja a Siemens mobile különféle rendszereiből és elérési pontjaiból származó vásárlói adatokat, és egységes képet nyújt a cég marketing- és értékesítési dolgozói számára a vásárlókról.

Az mySAP CRM marketingelemzési funkcióinak segítségével a Siemens mobile immár automatikusan képes felosztani a vásárlókat alapvető vásárlói adataik, valamint speciális marketingjellemzőik – például kedvelt termékeik vagy preferált márkáik – alapján. Mivel a Siemens mobile egységes, globális megoldást keresett, amely az összes nyelvet kezeli – így a görögöt, kínait és japánt is –, az SAP átalakította a CRM eszközt Unicode formátumú feldolgozásra.

A Unicode egy, az egész világon elterjedt szabvány, amely lehetővé teszi az összes fontos nyelv egyidejű kezelését, a használt operációs rendszertől, hardvertől vagy szoftvertől függetlenül.

E funkcionalitással felszerelve az SAP megoldás képes a Siemens mobile bármilyen platformról származó, bármilyen nyelvű vásárlói adatait egybegyűjteni egy központi adatbázisba. A Siemens mobile marketinges munkatársai immár az egész világon gyorsabban és egyszerűbben képesek megcélozni a vásárlók meghatározott csoportjait, saját nyelvükön informálva őket az új termékekről vagy ajánlatokról.

A mySAP CRM kampánykezelő funkcióival a Siemens mobile helyi marketingügynökségei hatékonyabban integrálhatók a globális marketingkampányokkal: most már elektronikus módon érhetik el a célcsoportok adatait. A mySAP CRM és a Siemens mobile-nál már telepített mySAP Business Intelligence megoldás integrációja lehetővé teszi a cég célzott marketingkampányai után a vásárlói reakciók részletes elemzését, így az értékesítési és marketingrészleg szükség esetén gyorsan igazíthat a stratégiákon.

Az üzembe helyezés felgyorsításához az SAP Consulting professzionális segítségét hasznosítva, a Siemens mobile a mySAP CRM marketingelemzési és kampánykezelési funkcióinak éles üzemét már 2002 végére elindította, építkezve a mySAP CRM 2001-ben bevezetett mobil értékesítési funkcióira.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek