Connect with us

technokrata

A snowboard-őrület tovább folytatódik: újabb együttműködés az SMC Networks és a HEAD között

Dotkom

A snowboard-őrület tovább folytatódik: újabb együttműködés az SMC Networks és a HEAD között

Az SMC Networks bejelentette a márkás sportszereket gyártó HEAD céggel együttműködve létrehozott második marketing-kezdeményezését. Az új program hátterét a hódeszkázás adja.

Az SMC és a HEAD közötti együttműködés 2003. szeptemberében, a Kelet-Európában, Afrikában, Spanyolországban és az Ír Köztársaságban lefolytatott, tenisz-témájú ‘Enjoy Innovation’ (élvezd az újdonságot) kampánnyal vette kezdetét.

A jelenlegi kampány fő témája a hódeszkázás. A program központjában a 11/22 Mbit/s EZ Connect Turbo vezeték nélküli termékcsalád áll. A vezeték nélküli bemutatókészletek áráról a helyi SMC disztribútor vagy a kijelölt viszonteladók adnak tájékoztatást.

A 2003. január 15. és április 11. közötti értékesítési teljesítménye alapján minden meghatalmazott SMC disztribútornak lehetősége lesz pontok gyűjtésére, amelyeket SMC-hódeszkákra, hódeszka-csomagokra, hátizsákokra, övtáskákra és SMC ruházati cikkekre válthat. A hódeszka-felszereléseket a viszonteladói csatorna ösztönzésére, valamint 2003. első negyedévében hódeszka-témájú eseményekkel, kezdeményezésekkel és tevékenységekkel a márka ismertségének növelésére használhatják fel.

A viszonteladói szinten az SMC Networks európai Di@log viszonteladói programjának minden tagja hozzáférhet az ‘Enjoy Innovation’ mikro-honlap Di@log portáljához, ahol értékesítési és marketing-eszközöket, valamint műszaki oktatási anyagokat találhat.

A speciális SMC hódeszkák tervét három különböző európai tervező hozta létre. Az egymással ellentétes művészi és kulturális hátterű tervezők nagyon egyedi és vibráló megjelenésű hódeszkákat alkottak. Ezeket a kapcsolódó linkeknél található honlapon lehet megtekinteni.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek