Connect with us

technokrata

A Network Associates a világelső a felhasználóknak nyújtott támogatás kategóriájában

Dotkom

A Network Associates a világelső a felhasználóknak nyújtott támogatás kategóriájában

Az egész világra kiterjedő Satimetrix felmérésben a Network Associates a legjobb öt között végzett a vállalati ügyfeleknek támogató szolgáltatásokat nyújtó cégek között.

A független felmérésben huszonkétezer felhasználó elégedettségét vizsgálták, és a Network Associates magas színvonalú szolgáltatását a legjobb öt közé helyezték. A Satimetrix felmérése a Fortune 500-as listán szereplő cégek ügyféltámogató szolgáltatásait és ügyfél elégedettségét hasonlította össze, elősegítve ezzel hogy a szervezetek megállapíthassák: hogyan kell a nagyfokú vevő elégedettséget előmozdítani és fenntartani az egész vállalkozásban.

A Network Associates, jóval a vállalkozások közötti (B2B) technológia iparági 7,23 pontos átlaga felett, 8,56 pontot ért el ügyféltámogatás kategóriában. A Satimetrix vezető szolgáltató az üzleti lojalitást és termelékenységet javító vállalkozási megoldások terén.

„Azáltal, hogy folyamatosan csúcsminőségű támogatási szolgáltatásokat nyújt, a Network Associates a vállalkozásbiztonsági csapat értékes része a Baltimor Gas and Electric-nél” – mondta Nick Nolan, a Baltimor Gas and Electric IT programozó elemzője. „A Network Associates kijelölt vállalkozásmenedzsere első osztályú szakértelemmel, tudással és elkötelezettséggel gondoskodik igényeinkről a nap huszonnégy órájában. A Network Associates támogatása messze túlszárnyalja a megszokott iparági standardot, és jelentős része van abban, hogy a hálózatunk üzemeltetése és egyáltalán az üzletmenet mindig biztonságban van.”

Első osztályú támogatási rendszerét tovább építendő a Network Associates jövőre kulcsfontosságú szolgáltatásokat integrál PrimeSupport Enterprise nevű prémium támogatási programjába. A szolgáltatások közt szerepel egy új web-alapú platform, amelyen a vállalati ügyfelek a technikai incidensek online kezelésén kívül a jövőben bemutatandó termékeken is tesztelhetik környezetüket egy béta programban történő részvétel segítségével. Továbbá szerepelnek az ESAM nevű műholdas, globális és helyi, vállalkozástámogatási és menedzser programok, amelyek világszerte közvetlen és proaktív szolgáltatást nyújtanak a vállalati ügyfeleknek.

„Az előkelő helyezés a Network Associates mániákus ügyfélközpontúságának az eredménye” – mondta Matt Kochan, a Network Associates technikai támogatásért felelős szenior elnökhelyettese. ”Az Enterprise Prime Support felmérés eredménye is hangsúlyozza azt a határozott célunkat, hogy világszínvonalú támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek a vállalkozási szféra bármelyik szegmensében, az egész világon, a nap bármely órájában segítve üzletmenetüket napjaink gazdaságában.”

A Network Associates – ígéretei szerint – új ügyfél-elégedettségi és lojalitás programjaival továbbra is világszínvonalú ügyfélszolgálati és támogató szolgáltatást nyújt felhasználóinak, amelyek garantálják az iparágban a versenyképesség megőrzéséhez elengedhetetlen elérhetőséget és teljesítményt.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek