Connect with us

technokrata

A Genesys-Euronet együttműködés keretében immáron hazánkban is elérhető az új CRM-megoldás kis- és k

Dotkom

A Genesys-Euronet együttműködés keretében immáron hazánkban is elérhető az új CRM-megoldás kis- és k

Genesys Express: teljes funkcionalitású kontakt center megoldás a középvállalati piacon.

A Genesys Telecommunications Laboratories, Inc., az Alcatel kizárólagos tulajdonában álló cég, és magyarországi partnere, az Euronet Rt. budapesti szemináriumán tegnap bejelentette a Genesys Express kontakt center megoldáscsomagot. A Genesys Express dobozos megoldásként kínál egy néhány napon belül bevezethető és használatba vehető multimédiás kontakt center megoldást, amely elsősorban a kis- és közepes vállalkozások érdeklődésére tarthat számot.

A Genesys mindezidáig elsősorban a nagyvállalatok vezető kontakt center megoldásszállítója volt. Az új, Express elnevezésű megoldás a középvállalatok számára is elérhetővé teszi a Genesys kontakt centereinek egyedülálló szolgáltatáskombinációját. “Magyarország Európai Uniós csatlakozása után a cégeknek – és ezen belül is elsősorban a kis- és középvállalatoknak – fokozódó versennyel kell szembenézniük. Az új környezetben való talpon maradás egyik kulcs tényezője lesz az ügyfelek megtartásának képessége” – mondta Martin Veselka országmenedzser, aki Magyarországon, Romániában, Csehországban és Szlovákiában koordinálja a Genesys tevékenységét.

Sas Tibor, az Euronet Rt. kereskedelmi igazgatója kijelentette: “Meggyőződésünk, hogy az új termék, az Express komoly segítséget nyújt a kisebb vállalatok számára szolgáltatásaik színvonalának javításában. A Datamonitor kutatása szerint a hazai kontakt center piac évről évre mintegy 25%-kal bővül. A kicsi, azaz a maximum 30 kezelővel működő kontakt centerek a piac 55%-át teszik ki, míg a közepes méretű, 30-100 ügynökös rendszerek részesedése 35%. A most bejelentett Express megoldás teljes mértékben ennek az igen nagy szegmensnek szól – és kiválóan kiegészíti a már piacon levő nagyvállalati termékeket.”

A Genesys Express-t maximum 75 ügynököt kiszolgáló kontakt centerekhez tervezték, és két változatban kapható:

A Genesys Express Voice csomag tartalmazza a hangalapú interakciók kezeléséhez szükséges összes összetevőt, azaz a következőket: Genesys Enterprise Routing, Framework, Reporting (CC Analyzer), Monitoring (CC Pulse), Voice Treatment Option (VTO), Contact Navigator Voice, MSDE SQL2000 (runtime version) és egyéb OEM szoftver komponensek.

A Genesys Express Multimedia csomag tartalmazza ezen felül az E-Mail Management és Contact Navigator Multimedia komponenseket.

Mindkét verzió előre konfigurált, előre integrált rendszer, amelyet szabványos – Windows – kiszolgáló- és kliensplatformra lehet telepíteni.

A Genesys és Euronet hazai ügyfelei: Axelero (Genesys Suite 6 megvalósítás folyamatban), ERSTE Bank, GE Lighting, Mol-Gáz (Genesys Express megvalósítás folyamatban).

A Terminal Martin Veselka országmenedzsertől megtudta, hogy a Genesys Express a már meglévő vállalati infrastruktúrába épül be, nincsen konkrét szoftverigénye, bármilyen hálózati környezetben alkalmazható, és 90 perc alatt integrálható a vállalati szoftverek széles körével. Sas Tibor az Euronet Rt. kereskedelmi igazgatója hozzáfűzte: mivel a Genesys Express rendelkezik némi adatbázissal, így arra sincs feltételül szüksége a vállalatoknak.

Patrick Pray, a Genesys régiómenedzsere a Terminal kérdésére elmondta, hogy a Genesys Express nem rendelkezik magyar kezelőfelülettel, ám a megoldás nyitottsága révén lehetővé tesz további fejlesztéseket.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek