Connect with us

technokrata

Bővült a Wallis csoport informatikai portfoliója – az új cég, a NAVIGATOR Informatikai és Tanácsadó

Dotkom

Bővült a Wallis csoport informatikai portfoliója – az új cég, a NAVIGATOR Informatikai és Tanácsadó

Új taggal bővül a Wallis-csoport informatikai portfoliója, miután a konszern tanácsadással foglalkozó Hungaroholding Komplex Vagyonkezelő Rt.-je többségi tulajdont szerzett a Navigator Informatikai Rt.-ben.

Újabb taggal bővült a Wallis Csoport. A NAVIGATOR Holding Kft. és leányvállalatai az összeolvadást követően NAVIGATOR Informatikai és Tanácsadó Kft. néven többrétű tevékenységgel – menedzsment tanácsadással, informatikai fejlesztésekkel és rendszer bevezetéssel, valamint logisztikai tanácsadással foglalkozik.

A NAVIGATOR árbevétel-növekedési üteme ebben az évben közel 300%-os. Jelenleg folyamatban van és várhatóan idén befejeződik egy informatikai rendszerfejlesztő társaság felvásárlása is, amelynek eredményeképpen a NAVIGATOR árbevétele várhatóan több mint 100 millió Ft-tal bővül.

A logisztikai tanácsadásban a NAVIGATOR képviseli az osztrák Econsult GmbH-t, amely az osztrák vasutak és posta mellett számos kereskedelmi és termelő vállalkozás logisztikai fejlesztését végezte.

A cég meghatározó termékei között szerepel az intézményi és nagyvállalati szektorban egyre ismertebb a NaviGRAF WDD, amelynek segítségével megvalósítható a papírmentes iroda annyira már nem is távolinak tűnő elképzelése, illetve a Vectory Vállalatirányítási Rendszer szoftver, amely a középvállalatok körében egyre népszerűbb és mára több mint 60 referencia hellyel rendelkezik. A Társaság tanácsadói tevékenységét jelenleg többek között az ELENDER Rt.(PSI-net), a német tulajdonú B. Braun Kft., a Kulturális Örökségvédelmi Hivatal és a Körte-Organica Rt. veszi igénybe.

A NAVIGATOR a közelmúltban kötött stratégiai szerződést az ATOSS Softwarehouse AG-val, melynek eredményeként a német tőzsdei cég kizárólagos képviseletét látja el Magyarországon. Az ATOSS termékei közé olyan alkalmazások tartoznak, mint az AENEIS folyamatszervező szoftver, amely a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeleténél és a Kulturális Örökségvédelmi Hivatalnál, valamint a B. Braunnál is bevezetésre került. Az ATOSS termékek közül a jövőben meghatározó lehet még a Nyugat-európában ASES néven ismert HR menedzsment alkalmazás, amely többek között a német Deutsche Telekomnál üzemel.

NaviGRAF WDD

Napjainkban a vállalatok számára egyre nagyobb kihívást jelent a működésük során keletkező dokumentumok kezelése. A hagyományos – papír alapú – iratkezelési és dokumentációs rend-szereket alkalmazó vállalatok például az egyre terjedő hivatalos e-mailek iktatásáról sok esetben elfeledkeznek. Továbbá a papír alapú iktatás során nehézkes megoldani azt, hogy az egy témához, ügyhöz kapcsolódó dokumentumok összefoglalóan láthatók legyenek, az alá- és fölérendeltségi viszonyaiknak megfelelően. Többek között ezekre a problémákra kínál meg-oldást a Navigátor Informatikai és Tanácsadó Rt. által forgalmazott NaviGRAF WDD rend-szer.

A NaviGRAF WDD lehetőséget nyújt arra, hogy a vállalatnál zajló munkafolyamatokat összefogjuk, ezeket, mint rendszert kezeljük. Lehetővé válik, hogy egy projektet az ajánlatkérés, illetve megkeresés pillanatától kezdve a projekt zárásáig nyomon tudjunk követni. Láthatjuk az ajánlatkérésre adott válaszunkat, a szerződéstervezet útját a végleges szerződésig, valamint a megvalósítás valamennyi lépését. A workflow kialakítása számos beépített funkcióval nyer támogatást, és emellett egyedi igények esetén újakat is létre lehet hozni.

Milyen további előnyöket nyújt a NaviGRAF WDD a vállalatok számára?
• a NaviGRAF WDD lehetőségeivel élve teljes körű ügykövetést lehet megvalósítani;
• a megrendelő igényeinek megfelelően testre szabható;
• információt biztosít a létrehozott ügyek állásának pillanatnyi helyzetéről;
• az ügyek történéseiről az érintettek értesítő, figyelmeztető levelet kapnak;
• aktív, felelőshöz rendelt dokumentumok;
• gyors és korlátlan visszakereshetőséget biztosít;
• megoldható az iratok átiktatása egyik ügyből, feladatból a másikba;
• lehetőség arra, hogy a dokumentumot csak az érintettek láthassák;
• „fekete doboz” a folyamatok, ügyek naplózására;
• az iktatókönyvben tárolt adatok, ügyek, teendők listái különféle szempontok szerint listázhatók (iktatószám, iktatási dátum, irattípus, partner, felelős, stb.).



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek