Connect with us

technokrata

chello: sikerek Európában

Dotkom

chello: sikerek Európában

A chello továbbra is a kontinens első számú szélessávú, kábeles Internet-szolgáltatója.

A UPC (United Pan-Europe Communications) – Európa egyik vezető szélessávú távközlési és szórakoztató-ipari társasága, amely kábeltelevíziós-, Internet- és telefon-szolgáltatás mellett műsorkészítéssel is foglalkozik -, valamint a chello broadband bejelentette, hogy a chello szélessávú Internet-szolgáltatás előfizetőinek száma elérte a hatszázezret, így a chello továbbra is Európa vezető szélessávú, kábeles Internet-szolgáltatója – mégpedig 8 országban (Hollandia, Ausztria, Svédország, Norvégia, Franciaország, Belgium, Lengyelország és Magyarország).

John F. Riordan, a UPC elnök-vezérigazgatója e jeles alkalmat a hatszázezredik előfizető, egy amszterdami család otthonában ünnepelte, ahol kifejtette: “Nagyon büszke vagyok, hogy a chello előfizetőinek száma elérte a hatszázezret. Ez a mérföldkő azon törekvésünk eredménye, hogy előfizetőink számára kiemelkedő Internet-szolgáltatást nyújtsunk, és tevékenységünk központjába az ügyfeleket állítva emeljük tevékenységünk színvonalát. Nagy öröm együtt ünnepelni e jeles alkalmat a hatszázezredik előfizetőnkkel. Meggyőződésem, hogy a chello a De Weert család valamennyi tagja számára sok örömet okoz majd.”

A hatszázezredik chello-előfizető az amszterdami De Weert család. De Weert asszony ajándéknak szánta a chello-előfizetést fia 15. születésnapjára. De arra ő maga sem számított, hogy a UPC és a chello egy hétvégi családi kirándulással még emlékezetesebbé teszi az ünnepnapot.

A chello népszerűsége főként annak tudható be, hogy a vállalat a Világhálóval állandó, nagy sebességű kapcsolatot teremt – havi fix előfizetési díjért, telefonhasználati díj nélkül, gyors és egyszerű elérhetőséget biztosítva az információra és szórakozásra vágyó felhasználóknak. A chello nemzeti nyelvű portáljai révén pedig helyi és nemzetközi, szélessávon elérhető tartalom-szolgáltatás kedvez az előfizetők számára.

Amellett, hogy a chello már Magyarországon is mintegy 20.000 előfizető számára nyújt szélessávú Internet-szolgáltatást, a 2002. augusztus 8-án elért 600.000 európai lakossági előfizető több mint 30%-os előfizetőszám-növekedést jelent az elmúlt 12 hónapban.

A hatszázezredik chello-előfizető bejelentése kapcsán Joe Zuravle, a UPC Magyarország Kft. vezérigazgatója az alábbi gondolatokat fogalmazta meg: “Ahogy az Internet napról napra mind jobban részévé válik életünknek, egyre többen ismerik fel a világhálóval való állandó kapcsolat, a nagy sebesség és a havi fix előfizetői díj előnyeit. Ők a chello-t választják. Ezek az előnyök, valamint az egyszerű használat megalapozzák a chello magyarországi sikerét is.”

A UPC tőzsdei részvényeivel Amszterdamban (Euronext – UPC) és New York-ban (Over The Counter Bulletin Board – UPCOY) kereskednek. A UPC többségi tulajdonosa a UnitedGlobalCom, Inc. (NASDAQ – UCOMA).



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek