Connect with us

Hirdetés

technokrata

Új, Windows-ellenes Apple reklámkampány

Dotkom

Új, Windows-ellenes Apple reklámkampány

Az Apple új, 50 millió dolláros reklámkampányában Mac felhasználókat szólaltat meg, akik Windows operációs rendszerről tértek át Mac OS-ra.

A reklámban szereplő személyek nem színészek – magyarázza Steve Jobs, az Apple elnök-vezérigazgatója – hanem valódi felhasználók, akik saját szavaikkal mesélnek tapasztalataikról és a Mac operációs rendszerre való áttérésről. Egyre többen fontolgatják a Mac Os-re történő váltást, nekik segíthet a döntésben a megszólaltatott hétköznapi emberek véleménye.

A kampányban tévéreklámok az amerikai csatornákon, újsághirdetések, valamint egy külön weboldal szerepel. A reklámokban egy rendszergazda, egy programozó, egy író, egy grafikus, egy üzletember, egy DJ és egy forgatókönyvíró mesél Windowsos és Mac-es tapasztalatairól. A kampány mérete az 1998-as Think different kampányhoz hasonlít majd.

Az új kampány jelmondatai többek között: Az én Mac-em egyszerűen csak működik!, a PC-mmel dolgozni olyan volt, mint bennragadni egy rossz párkapcsolatban.

Az Apple Magyarország jelenleg országos bemutató körúton népszerűsíti a nyugaton már nagy sikert aratott új iMac-et, valamint egyéb termékeit, a bemutató június 20-án érkezik Budapestre. A termékismertetők mellett kép- és hangfeldolgozással kapcsolatos előadásokat is hallhatunk.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés