Connect with us

technokrata

Összefogás az online hirdetésekért

Dotkom

Összefogás az online hirdetésekért

Európa néhány nagyobb internetes vállalata összefogott az online hirdetések érdemének elfogadtatása érdekében.

Az Európai Unió legnagyobb vállalatai közös erővel próbálják az e-hirdetések pozitív irányú elfogadtatását az Internet minden szereplője között.

Az AOL Europe, a T-Online, a Tiscali, a Yahoo!, a Lycos Europe és az MSN mellett számos cég csatlakozott az European Interactive Advertising Association szervezetéhez.

A londoni székhelyű összefogás legfőbb célja az, hogy meggyőzze a hirdetőket arról, hogy jóval gazdaságosabb az online reklámok alkalmazása, ugyanis az Internet nem is annyira rossz hely, mint ahogy azt az elmúlt instabil időszakok mutatták.

A szakértők szerint az online hirdetési bevételek a jelenlegi egy százalékos emelkedés után akár 5 és 7 százalékkal is megnövekedhetnek 2007-ig – az európai térségben.

Michael Kleindl, az Adlink európai hirdetési hálózat elnöke elmondta: „Sokkal jobb helyet érdemelnénk a médiában, azonban a tradicionális tömegtájékoztatási eszközök egyelőre nagyobb kiváltságot és népszerűséget élveznek, mint az eszközökhöz kötött – például PC-s – megoldások.”



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek