Connect with us

technokrata

Marketing díjat nyert a Pannon GSM

Dotkom

Marketing díjat nyert a Pannon GSM

A fogyasztói kategória arany díját nyerte el a Pannon GSM Partnerprogram bevezető kampánya a IV. Direkt Marketing Konferencián.

A magas színvonalú pályaművek érkeztek be a Direkt Marketing Díj versenyre, amelyet két kategóriában – üzleti és fogyasztói kampányok – hirdettek meg. A rendezvényen többek között Dr. Majtényi László ügyvéd, volt adatvédelmi biztos és Dr. Ranschburg Jenő pszichológus, a direkt marketing pápája, Lester Wunderman is részt vett.

A Dr. Fazekas Ildikó, az Önszabályozó Reklám testület főtitkára által elnökölt zsűri a beadott pályaművek eredetiségét, kreatív megoldásait, előre mutató szemléletét értékelte, valamint természetesen a kampány hatékonysága is szerepet játszott a döntésben. A szakma legjobbjainak seregszemléje idén minden korábbinál szorosabb versenyt hozott, a zsűri tagjai azonban egybehangzóan az Impiric Reklámügynökség munkáját, a Pannon GSM érték alapú hűségprogramja, a Pannon Partnerprogram számára készített bevezető kampányát találták a fogyasztói kategória legjobbjának.

Nem elég megszerezni az ügyfelet, meg is kell tudni tartani – mondja Hivatal Péter zsűritag, a DMSZ elnöke. Az ezt szolgáló újszerű üzleti filozófia, az ügyfélkapcsolat-kezelés (Customer Relationship Management – CRM) jegyében zajlott a IV. Direkt Marketing Konferencia, és Hivatal Péter szerint a Pannon Partnerprogram tartalmában maximálisan bizonyította ennek a ma még ritkán és fenntartásokkal alkalmazott szemléletnek a létjogosultságát.

A 2001. áprilisától augusztusig tartó, két fázisú kampány kreatív megoldásairól szólva kiemelte, hogy az előfizetőknek küldött levél egyszerű és közérthető, ugyanakkor igen eredeti módon ismertette a személyre szabott hűségprogram természetéből adódóan bonyolult feltételeit.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek