Connect with us

technokrata

A SAS elnyerte a CRM Excellence díjat

Dotkom

A SAS elnyerte a CRM Excellence díjat

A SAS Institute bejelentette, hogy a Customer Inter@ction Solutions szaklap szerkesztősége neki ítélte a CRM Excellence díjat.

A díjért induló vállalatoknak meg kellett mutatniuk, hogy az általuk fejlesztett ügyfélkapcsolat-kezelési (CRM) szoftverek és programok hogyan könnyítik meg az ügyfelek életét és hogyan teszik kellemesebbé vállalati interakcióikat.

“Arra kértük a vállalatokat, hogy esettanulmányokon mutassák be, milyen közvetlenül mérhető eredményeket tapasztalt az ügyfél a termék vagy szolgáltatás bevezetésének eredményeként” – fejtette ki Erik Lounsbury, a CIS szerkesztőségének igazgatója.

“A SAS és a hasonló szervezetek célja az, hogy segítsék a vállalatokat ügyfeleik jobb és gyorsabb kiszolgálásában. A helyezések odaítélésénél azt néztük, milyen egyértelműen kimutatható előnyökhöz jutnak az ügyfelek. Az eredmények számos esetben azt mutatták, hogy sok vállalat még mindig nem érti a CRM lényegét. A SAS és a többi helyezett azonban arról számolt be, hogy ügyfeleik növelni tudták a tevékenységük pontosságát, bővítették web alapú kommunikációs csatornáikat és ügynökeiknek lényegi visszamenőleges ügyfél adatokat tudtak biztosítani.”

“A SAS azért kapta meg a díjat, mert CRM termékeivel kiváló eredményeket értek el ügyfelei, például az Eddie Bauer, a Staples és a Sprint” – jelentette ki Jim Davis, a SAS első elnökhelyettese és gyártási igazgatója. “Azért tudtak sikereket elérni, mert a SAS nem pusztán informatikai eszközöket kínál, hanem munkára fogható információkat.”

Tovább
Kapcsolódó cikkek


Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek