Connect with us

technokrata

WIZ-DOM: A tantárgyi ismereteket bővíti a Liber Primus Games fejlesztő társasjátéka

Digitális oktatás

WIZ-DOM: A tantárgyi ismereteket bővíti a Liber Primus Games fejlesztő társasjátéka

WIZ-DOM: A tantárgyi ismereteket bővíti a Liber Primus Games fejlesztő társasjátéka

Az általános iskolások igényeire szabott családi fantasy társasjátékot fejlesztett a Liber Primus Games.

A június 1-jén megjelenő, hagyományos táblás és online verzióban is elérhető WIZ-DOM szórakoztató feladványokon keresztül bővíti a gyerekek tantárgyi ismereteit, logikai és stratégiai gondolkodását, miközben közös feladatmegoldásra ösztönzi őket.

wiz-dom_3

A fejlesztés a Széchenyi 2020 program keretében, 47,74 millió forint nem visszatérítendő támogatásból valósult meg.

WIZ-DOM címmel készített családi fantasy fejlesztő társasjátékot és videojátékot a magyar tulajdonú Liber Primus Games az általános iskolás tanulók részére. Az ötfős szegedi csapat által tervezett oktatást segítő játék célja, hogy játszva fejlessze a gyerekek tantárgyi ismereteit, logikai és stratégiai gondolkodását, illetve segítse őket a csapatmunka, a közös feladatmegoldás alapjainak elsajátításában. A WIZ-DOM társas- és videójátékkal a készítők hosszú távú célja az otthoni, családi felhasználás mellett, hogy a játék az iskolai oktatás szerves részévé váljon, és tantárgyi kereteken belül tanulásra motiválja a gyerekeket.

„A 15 hónapos tervezési és fejlesztési folyamat során rengeteg próbajátékot szerveztünk, a visszajelzések alapján pedig folyamatosan formáltuk az eredeti koncepciót, hogy olyan játékot hozhassunk létre, ami valóban segíti a diákok fejlődését. Hiszünk benne, hogy a játékos tanulásnak helye van az oktatásban, és örülünk, hogy a fejlesztéssel hozzájárulhatunk a hazai, valamint akár a nemzetközi oktatási rendszerek fejlődéséhez”

– mondta Csiszár Dénes, a Liber Primus Games vezető játékfejlesztője.

A játék során a résztvevők játékmester vezetésével, egyénileg vagy két-három fős csapatokban haladnak végig a táblán, miközben feleletválasztós feladatokat kell megoldaniuk. A játékosok minden sikeres feladatmegoldásért aranyat és mágikus tárgyakat kapnak, valamint elkezdhetik építeni a végső küzdelem helyszínét. Az aranyat a csapat-stratégia egyeztetése után varázslatokra és újabb tárgyakra válthatják be a gyerekek, végül pedig az általuk felépített pályán megvédhetik az iskolát a szörnyektől.

wiz-dom_1

Az „Oktatási célú hibrid társasjáték fejlesztése” megnevezésű, GINOP-2.1.7-15-2016-00607 számú projekt a Széchenyi 2020 program keretében valósult meg, 47,74 millió forint európai uniós támogatás segítségével. A WIZ-DOM népszerűsítését hamarosan a Kickstarteren is lehet támogatni.

A projektről bővebb információ a www.wiz-dom.net oldalon olvasható.

További Digitális oktatás

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés
Hirdetés

Kütyük

Dotkom