Connect with us

technokrata

Egyáltalán nem normális, hogy folyamatos szorongásban kell élnünk….

anxiety

Adatvédelem

Egyáltalán nem normális, hogy folyamatos szorongásban kell élnünk….

Revitalist Clinic

Egyáltalán nem normális, hogy folyamatos szorongásban kell élnünk….

A Z generáció többsége bevallottan szorong valami miatt a mindennapokban, és általában nem kér segítséget ennek leküzdéséhez

A Kaspersky Lab a The Mix jótékonysági szervezettel együttműködve #AndOwningIt néven kampányt indít, hogy segítsen a fiataloknak bizonytalanságaikat felvállalni, és felismerni, hogy azok nem gátolják a boldogság elérését.

A Kaspersky Lab új jelentéséből kiderül, hogy a Z generáció az eddigi legszorongóbb nemzedék, a fiatalok nagy többsége bevallottan aggódik valami miatt a mindennapok során, és legtöbbjük nem kér szakmai segítséget azok leküzdéséhez. A Kaspersky Lab globális szinten törekszik arra, hogy a bizonytalanságot biztonsággá alakítsa. Ennek jegyében fogott most össze a The Mix fiatalokat segítő digitális jótékonysági szervezettel, hogy a #AndOwningIt elnevezésű új kampány keretében világszerte segítséget nyújtson az ifjabb generáció tagjainak bizonytalanságaik felvállalásában és annak felismerésében, hogy azok nem gátjai a boldogság elérésének.

A Z generáció, azaz a 13–23 év közötti fiatalok – akik életét az online hírek és a közösségi média uralja – csaknem fele számolt be arról, hogy jobban szorong a kinézete, mint a karrierkilátásai, a pénz, a terrorizmus vagy az iskolai, illetve online bántalmazás miatt.

A tanulmány feltárta, hogy ezek a szorongásos érzések vagy aggodalmak hatással lehetnek a fiatalok viselkedésére, többek között a közösségi médiához való viszonyukra is. Meglehetősen gyakori jelenség például, hogy a Z generációba tartozók a valósnál feljavítottabb, tökéletes képet próbálnak láttatni magukról. A hibátlan kinézet létrehozása érdekében a fiatalok többsége akár fél órát is rászán képei vagy videói szerkesztésére, mielőtt feltöltené azokat a közösségi média platformokra.

A tanulmány egy másik fontos megállapítása , hogy a lányok bizonytalanabbak a fiúknál, mert ők ellenkező nemű társaiknál jobban szoronganak kinézetük miatt. A Z generációs fiúkhoz viszonyítva kétszer annyi Z generációs lány számolt be arról, hogy étkezési szokásaik is megváltoztak (pl. túlevés vagy tartózkodás az evéstől) a kinézetükhöz kapcsolódó szorongásaik miatt. A fiatal lányok a közösségi médiában fellelhető testszépítő és fittnesz-vonatkozású tartalmak miatt rosszabbul érzik magukat, mint a fiatal fiúk. Továbbá a lányok azt is elmondták, hogy szorongás miatt maradtak távol egy-egy társasági eseménytől az elmúlt évben.

Még lényegesebb azonban, hogy a Z generáció nem kér segítséget azzal kapcsolatban, hogy mit tegyen szorongás esetén. A fiatalok többsége nem fordul orvoshoz tanácsért a szorongással kapcsolatos problémáinak megoldásához. Így, bár nagyon sok fiatal küzd szorongással, nem tudják, hogyan dolgozzák fel ezeket az érzéseket.

A Kaspersky Lab ebben kíván segítséget nyújtani, ezért a 25 év alatti fiatalokat támogató The Mix nevű digitális jótékonysági szervezettel összefogva új kampányt indít, hogy segítsen a Z generációnak a bizonytalanságaik biztonsággá alakításában. A #AndOwningIt elnevezésű új kampány abban kíván segítséget nyújtani a fiataloknak, hogy boldogabban éljenek az őket bizonytalanná tévő dolgok felvállalása és annak felismerése révén, hogy ezek a bizonytalanságok nem állnak a boldogság útjában. Miért? Mert a bizonytalanság erősségbe való átfordításának első lépése a bizonytalanság felvállalása.

A kampány támogatására egyedi pólókat gyártanak majd, amelyeken a fiatalokat érintő leggyakoribb bizonytalanságok lesznek olvashatók, arra ösztönözve őket, hogy fogadják el azokat, és kezdjenek beszélni róluk. A pólók eladásából származó bevételt a The Mix szervezet kapja.

Chris Martin, a The Mix vezérigazgatója elmondta:

„Világszerte jelen vannak azok a globális problémák, amelyekkel a Z generáció minden tagja szembenéz, de még mindig stigmát jelent az érzéseik megosztása és a mentális egészségről való nyílt beszéd. A szorongás vagy az aggódás érzése nagyon elszigetelheti a fiatalokat, pedig az igazság az, hogy nagyon sokan küzdenek az érzéseikkel, és a dolgok igenis jobbra fordulnak. Az új kampányunk segít a fiataloknak megmutatni másoknak, hogy a bizonytalanságaik semmiben sem akadályozzák őket, és hogy a közösségi média gyakran ellenséges atmoszférája nem kell, hogy hatással legyen rájuk. Örömmel fogunk össze a Kaspersky Labbel és folytatjuk fontos munkánkat, amelynek keretében a Z generációnak nyújtunk segítséget abban, hogy nyíljanak meg a mentális egészségüket illetően, és éljenek boldog életet. Arra bátorítunk mindenkit, hogy vállalja fel az élete azon aspektusait, amelyeket mások esetleg kritikával illetnek, vagy amelyek miatt aggódnak, és bizonyítsák be, hogy a magabiztosság és a sikeresség nem ismer határokat.”

A Kaspersky Lab és a The Mix arra buzdítja a Z generációt, hogy a barátaikkal együtt csatlakozzanak a #AndOwningIt hashtag alatti beszélgetéshez a közösségi média platformokon, és a támogatásuk kifejezéseképpen vásároljanak egy pólót.

Ilijana Vavan, a Kaspersky Lab Európáért felelős ügyvezető igazgatója elmondta:

„A Kaspersky Lab már hosszú évek óta segíti a családokat és a vállalkozásokat az online bizonytalanság elleni küzdelemben, és védi őket a kiberfenyegetésektől. Most a fiataloknak szeretnénk világszerte segítséget nyújtani abban, hogy bizonytalanságaikat biztonsággá alakítva leküzdjék a való életbeli szorongásaikat, miközben egy olyan digitális világban próbálnak boldogulni, amilyennel korábban még egy generáció sem találkozott. A mai fiatalok attól félnek, hogy nem lesznek sikeresek és boldogok, részben olyan körülmények miatt, amelyek az irányításuk alatt állnak, és részben olyanok miatt, amelyek nem. A kampány célja az, hogy a Z generáció felismerje: ezeket az akadályokat saját maguk teremtik saját maguk előtt, és a saját kezükben van annak a lehetősége, hogy túllépjenek ezeken a bizonytalanságokon és felvállalják őket.”

A tanulmány keretében a Kaspersky Lab 1003 fő 13 és 23 év közötti fiatalt kérdezett meg az Egyesült Királyságban, hogy megtudja, milyen bizonytalanságokkal küzdenek, és melyek azok a dolgok, amelyek miatt szoronganak. Bővebb információért és a jelentés megállapításainak megtekintéséért menjen a Kaspersky Lab weboldalára: Ha szorongással vagy mentális egészséggel kapcsolatos problémák kapcsán van szüksége segítségre, forduljon a The Mix szervezethez: ők nemzetközileg elérhető, univerzális tájékoztatást és támogatást nyújtanak.

További Adatvédelem

Technokrata a Face-en

Tesztek