Connect with us

technokrata

Fujitsu Fórum: Így lehet bizalomra építeni a jövőt, a technológia segítségével

Fujitsu Fórum

E-gazdaság

Fujitsu Fórum: Így lehet bizalomra építeni a jövőt, a technológia segítségével

Fujitsu Fórum: Így lehet bizalomra építeni a jövőt, a technológia segítségével

Több mint 10 ezer látogatót várnak a 2019 kiemelt ügyfélrendezvényére – amely azzal foglalkozik majd, hogyan lehet a diszruptív technológiákat a digitális átalakulás szolgálatába állítani a bizalmi alapokon nyugvó ökoszisztémák co-creation szemléletű, közös kialakításával

A 2019-es Fujitsu Fórum eseményen a Fujitsu bemutatja, hogyan lehet új, bizalomra épülő jövőt építeni a szervezetek és a társadalom számára a technológia erejével.

A vállalat 2019. november 6-án és 7-én, Münchenben megrendezendő kiemelt ügyfélrendezvényére több mint 10 ezer látogatót várnak.

A világ a nagy társadalmi-politikai és ökológiai bizonytalanságok korát éli. A Fujitsu Fórum vendégei megtudhatják mi teszi a Fujitsu emberközpontú innovációs szemléletét minden eddiginél relevánsabbá ebben az új környezetben. Az „Emberközpontú innováció a bizalomra épülő jövőért” jelmondatú rendezvényen a Fujitsu bemutatja, hogyan lehet a diszruptív technológiákat a bizalomra épülő ökoszisztémák építésével a sikeres digitális átalakulás szolgálatába állítani anélkül, hogy ezzel elidegenítenénk a szervezeten belüli és kívüli embereket.

Az idei nyitóprogramban iparági szakértők és különleges vendégek hangsúlyozzák majd a bizalom fontosságát az új üzleti modellek kidolgozásában, és ismertetik az új technológiák tudatos és etikus bevezetését segítő stratégiákat.

Bizalomra épülő jövő

A munkahelyi bizalom megteremtésének fontossága is központi téma az idei müncheni rendezvényen. Az úgynevezett gig-gazdaságtól a robotalapú folyamatautomatizáción át az emberi jóllétig és a szervezettervezésig, a vállalatok számos területen és módszerrel alakíthatják át munkaerejüket.

A bizalomépítés egy másik fontos területével foglalkoznak majd a Fórumon a Fujitsu Laboratories vezető szakemberei, akik a Fujitsu úttörő mesterségesintelligencia-kezdeményezéseiről és az azokat támogató etikus, megérthető és megbízható technológiákról számolnak be. Valós életből vett példákkal szemléltetik, hogyan teremt értéket és ösztönzi a digitális átalakulást az ügyfelekkel közösen végzett alkotómunka, a „co-creation”.

„Az emberek egyre inkább aggódnak amiatt, hogy a szervezetek és az üzleti, társadalmi folyamatok nem biztosítják számukra azt az átláthatóságot és megbízhatóságot, amire szükségük van, és amit elvárnak. A Fujitsu emberközpontú innovációs jövőképe közvetlenül reagál ezekre az aggodalmakra. A Fujitsu bizonyítottan képes arra, hogy következetesen és sikeresen együttműködjön ügyfeleivel a bizalom építésére – és újraépítésére – alkalmas megoldások közös létrehozásán. Ezek a megoldások minden érintett számára fontos előnyöket kínálnak, páratlan biztonság, átláthatóság, hatékonyság, követhetőség és elszámoltathatóság mellett. A Fujitsu szerint napjainkban egyetlen vállalat sem engedheti meg magának, hogy figyelmen kívül hagyja ezeket a tényezőket”

– hangsúlyozta dr. Réger József, a Fujitsu tudományos munkatársa és európai technológiai vezérigazgató-helyettese.

Human Centric Experience Design

A Fujitsu mesterséges intelligenciára és kvantumtechnológia által inspirált számítástechnikára épülő megoldásai a gyártóipartól a kiskereskedelmen át az állami szektorig, átalakítják a fontos iparágak működését, és értékes új lehetőséget nyitnak meg a vállalatok előtt működési hatékonyságuk és az általuk nyújtott ügyfélélmény javítására. Az idei rendezvény vendégei részt vehetnek egy digitális átalakulásról szóló miniworkshopon, ahol első kézből ismerkedhetnek meg a Fujitsu egyedülálló Human Centric Experience Design co-creation módszertanával. A miniworkshop ugyanazt a szemléletet követi, mint az ügyfeleknél világszerte és a Fujitsu müncheni, londoni, New York-i, sydney-i, tokiói és oszakai digitális átalakulási központjaiban szervezett „éles” co-creation workshopok.

A demóközpont bemutatja a Fujitsu gyorsabb és zökkenőmentesebb átalakulást támogató, legfrissebb munkahelyi, internetes biztonsági és többfelhős működést támogató innovációit. A látogatók személyesen megismerkedhetnek a legújabb szerverekkel, kliensszámítástechhnikai eszközökkel és a legkomplexebb hibrid infrastruktúrák üzemeltetését végző megoldásokkal. A legfrissebb adatközponti megoldásoktól és végfelhasználói eszközöktől kezdve, a szolgáltatásvezérelt többfelhős és iparágspecifikus megoldásokig, a demóközpont sokféle területen inspiráló képet ad a Fujitsu és globális partnerhálózata innovációiról.

A Fujitsu Fórum 60-nál is több interaktív háttérelőadása a különböző iparágak kihívásaival foglalkozik, és valódi esettanulmányokon keresztül mutatja be az új megközelítéseket. A népszerű szakértői beszélgetéseken a résztvevők a Fujitsu és partnerszervezetei témaszakértőivel vitathatják meg a konkrét kihívásokat és lehetőségeket. A több mint 80 ország üzleti és IT-vezetőit összegyűjtő müncheni Fujitsu Fórum egyedülálló lehetőséget kínál a látogatóknak ismereteik bővítésére és a szakmai kapcsolatépítésre.

További E-gazdaság

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés
Hirdetés

Kütyük

Dotkom