Connect with us

technokrata

Brutális készültséggel és logisztikával várja az ünnepeket a Taxify

E-gazdaság

Brutális készültséggel és logisztikával várja az ünnepeket a Taxify

Brutális készültséggel és logisztikával várja az ünnepeket a Taxify

Heti 50 ezer fuvar, 800 sofőr: gőzerővel készül az ünnepi csúcsforgalomra a Taxify

Javában tart a karácsonyi időszak Budapesten, a Taxify utasforgalma rekordokat dönt. Az okostelefon-alapú utazásszervező közel 2,5 millió fuvart bonyolított le Budapesten az indulása óta, és idén decemberben már 800 sofőrrel indult neki az ünnepi csúcsforgalomnak.

taxify_app_1

A karácsonyt megelőző egy hónap forgalmi számaiból már látható, hogy az adventi időszak első hetében a Taxify-nál harmadával növekedett a forgalom az előző hónaphoz képest. Budapest egyik legérzékenyebb forgalmi időszakában a Taxify mobil applikáció letöltéseinek száma is megugrott, és már elérte a 300 ezret, így további növekedés várható az okostelefon-alapú utazásszervező életében.

A Taxify felkészült a megnövekedett utasforgalom kiszolgálására: Budapesten már 800 autóval közlekedik és októbertől már Debrecenben is elérhető az innovatív utazásszervező szolgáltatása. A fennállása óta Budapesten közel 2,5 millió fuvart lebonyolító Taxify a sofőröket folyamatosan képezi annak érdekében, hogy megfelelő helyen és megfelelő időben legyenek az utakon, így az utasok kisebb várakozási időt tapasztalhatnak. Ennek köszönhetően a tavalyi 5-8 percről idén decemberre 3-4 percre csökkent az átlagos várakozási idő.

A Taxify idén karácsonyi meglepetéssel kedveskedik az egészségügyi dolgozóknak. A cég tárgyalásokat kezd a fővárosi kórházakkal, és vállalja, hogy karácsonykor és Szilveszterkor ingyen szállítják haza, illetve a kórházba az orvosokat és nővéreket, akik Szenteste vagy Szilveszter estéjén ügyeletben lesznek, vagy onnan térnek haza.

„Már heti közel 50 ezer fuvart bonyolít le a rendszerünk. A tréningek mellett bónuszrendszerekkel is motiváljuk a sofőrjeinket, hogy minél több utast tudjanak kiszolgálni a fővárosban és Debrecenben. Ezeknek, valamint a Taxify kiterjedt vállalati társadalmi felelősségi akcióinak is köszönhetően az utaselégedettség kimagasló, a Taxify sofőrök átlag értékelése jelenleg ötös skálán 4.9-es szinten van”

mondta Nagy Bence, a Taxify marketing menedzsere.

További E-gazdaság

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

Kütyük

Dotkom