Connect with us

technokrata

A Fujitsu végtelenül hisz a co-creation erejében

maxresdefault

E-gazdaság

A Fujitsu végtelenül hisz a co-creation erejében

A Fujitsu végtelenül hisz a co-creation erejében

A „Co-creation a siker szolgálatában” téma azt hangsúlyozza, mennyire fontos a Fujitsu együttműködő szemlélete az ügyfelek eredményességének biztosítása terén

A Fujitsu több mint 10 ezer látogatóra számít legfontosabb ügyfélrendezvényén, a müncheni Fujitsu Fórumon. Az idei év témája, a „Co-creation a siker szolgálatában” (Co-creation for Success) azt kívánja hangsúlyozni, milyen gördülékenyen együttműködik a Fujitsu ügyfeleivel és partnereivel a kreativitást és az innovációt a digitális átalakulás szolgálatába állító ökoszisztémában. Bemutatja, hogyan szabadítja fel a kreativitást a Fujitsu egyedülálló „Human Centric Experience Design” (HXD) innovációs módszertana, és miként dolgozik együtt a vállalat ügyfeleivel az új technológiák megismerése és integrálása terén, amit felgyorsít a vállalat kiválóságközpontjainak folyamatosan bővülő globális hálózata.

 

Napjainkban már minden iparág és méretszegmens vállalatai tisztában vannak a digitális átalakulás fontosságával. A Fujitsu Fórum kreatív, inspiráló ötletekkel szolgál számukra az innovatív megoldások kidolgozásához többek között a biztonság, a dolgok internete (IoT), a mesterséges intelligencia (MI), az adatanalitika, a blokklánc és a robotalapú folyamatautomatizáció terén. A kétnapos program során a résztvevők előadásokon, szakértői és háttérbeszélgetéseken kapnak tanácsot, jutnak inspirációhoz és ismerhetnek meg esettanulmányokat azzal kapcsolatban, hogyan lehet kiaknázni a meglévő és új technológiákat a sikeres működéshez. A 3500 négyzetméteres „Fujitsu City” kiállítótér több mint 250 transzformatív, új Fujitsu-megoldást vonultat fel valós környezetekből (pl. kiskereskedelmi üzletekből, gyárakból, bankokból, adatközpontokból, kórházakból, önkormányzatoktól, egyetemekről és vasútállomásokról).

A Fujitsu új globális vizsgálatából kiderül, hogy az iparági szakértelem, a vezetői szerepvállalás és a kreativitás a vállalatvezetők által legtöbbre értékelt emberi készségek. A válaszadók úgy gondolják, hogy a kreativitás és az innováció a siker szempontjából a legfontosabb tényezők. Ezeket a megállapításokat tükrözi a müncheni Fujitsu Fórum is – bemutatva, miként tudják a vállalatok a lehető legtöbbet kihozni az emberekből és a technológiából annak érdekében, hogy boldoguljanak a zsúfolt piacok éles versenyében. A Fujitsu City, a szakértői beszélgetések és a háttérelőadások több száz példát vonultatnak fel az élvonalbeli technológiák lehető legjobb hasznosítására. A látogatók betekinthetnek abba, hogyan gyorsítják fel a fejlett, új technológiák, például a Fujitsu Digital Annealer a komplex döntések meghozatalát – erről szól a brit NatWest nagybank kísérleti projektje, ahol a kockázati portfólió optimális egyensúlyának beállítására használták fel ezt a megoldást.

Digitális átalakulási központok és kiválóságközpontok az innováció ösztönzésére

A müncheni Fujitsu Fórum látogatói első kézből ismerkedhetnek meg a Fujitsu co-creation programjával, és az innováció felszabadításának lehetőségeivel. Az élő Human Centric Experience Design (HXD) workshopokon felderíthetik a meglévő üzleti kihívások kezelésének kreatív, új módszereit. A Fujitsu eddig már több mint 100 workshopot tartott ügyfeleinek – ezek nyomán mintegy 40 olyan koncepció született, amely továbblépett a fejlesztés következő szakaszába azóta, hogy a vállalat az év elején az Egyesült Királyságban és Németországban megnyitotta digitális átalakulási központjait.

Az ötletek jelentős részén a Fujitsu kiválóságközpontjainak bővülő globális hálózata dolgozik. Ezek a központok az ügyfelek rendelkezésére bocsátják a koncepciók üzleti értékké alakításához szükséges szakértelmet, inspirációt, erőforrásokat, know-howt és technológiákat. Új módszereket dolgoznak ki a diszruptív, új technológiák kiaknázásához és üzleti folyamatokba integrálásához olyan területeken, mint például a mesterséges intelligencia, a blokklánc, a fejlett analitika és robotalapú folyamatautomatizáció.

„Célunk, hogy segítsünk ügyfeleinknek kiaknázni a kreativitásukban rejlő lehetőségeket, és reagálókészebbé tenni működésüket. A digitális technológiának köszönhetően új nézőpontból közelíthetünk a kreativitáshoz és az agilis működéshez, ami fontos lépés afelé, hogy támogatni tudjuk a vállalatokat az ügyfelek által keresett termékek, szolgáltatások és megoldások kialakításában. Persze az innováció nem történik magától, hanem a technológia, a szakételem és a kreativitás komplex egymásra hatásának következménye. Akkor születhet meg a szervezetek által vágyott – és túlélésükhöz szükséges – innováció, amikor ezek a tényezők kölcsönhatásba tudnak lépni egymással. A müncheni Fujitsu Fórumon bemutatjuk, hogyan mozdítja elő a co-creation az ügyfelek sikerét az innováció ösztönzésén keresztül”

– nyilatkozta Duncan Tait, alelnök, a Fujitsu EMEIA-régió vezetője.

További E-gazdaság

Technokrata a Face-en

Tesztek