Connect with us

technokrata

A Lenovo és a Scuderia Ferrari többéves együttműködést jelentett be Melbourne-ben

scuderia-ferrari

E-gazdaság

A Lenovo és a Scuderia Ferrari többéves együttműködést jelentett be Melbourne-ben

A Lenovo és a Scuderia Ferrari többéves együttműködést jelentett be Melbourne-ben

A Scuderia Ferrarival kötött többéves együttműködést jelentett be a Lenovo a 2018-as Formula-1 világbajnokság első futamán Melbourne-ben. A partnerséggel a Lenovo célja a márka nemzetközi ismertségének további erősítése és a legkedveltebb márkák közötti pozicionálása.

A partnerség keretében Lenovo logókkal matricázták fel a Scuderia Ferrari 2018 F1 együléses autóját oldalsó szárnyán és elülső felfüggesztésén, és márkajelzéssel látták el a csapat egyenruháját és a pilótaruhák karját. A Lenovo ezen felül számos terméket – ThinkPad laptopokat és Miix táblagépeket – biztosít a Scuderia Ferrarinak a versenypályákon és a pályákon kívül egyaránt.

 

„Rendkívüli örömmel tölt el bennünket, hogy a Scuderia Ferrarival való partnerség keretében egy olyan márkával dolgozhatunk együtt, amelyet mindamellett, hogy az egyik legikonikusabb nemzetközi márkaként tartanak számon, egyedülálló dizájn, teljesítmény és innováció jellemez. Ezek az értékek a Lenovo számára is kulcsfontosságúak. A Forma-1 és a Ferrari márka nemzetközi platformjának együttese kiváló lehetőséget nyújt a Lenovo márka ismertségének világszintű növelésében”

– mondta Gianfranco Lanci, a Lenovo Corporate elnöke és ügyvezető igazgatója.

A Lenovo logó először az SF71H együléses darabján jelent meg február 22-én az olaszországi Maranello-ban, a debütálásra pedig a Forma-1 szezonmegnyitóján, Melbourne-ben, az ausztrál nagydíjon került sor.

További E-gazdaság

Technokrata a Face-en

Tesztek