Connect with us

Az Élményvezér díjat idén a Vodafone vehette át

vodafone_fit_1200x10000

E-gazdaság

Az Élményvezér díjat idén a Vodafone vehette át

Az Élményvezér díjat idén a Vodafone vehette át

Az ügyfélkiszolgálás és ügyfélélmény témában az egyik legrangosabb hazai üzleti elismerés az DEVELOR Élményvezér díj, amelyet 2017-ben a Vodafone nyert el.

Az idei évben ötödik alkalommal készítette el átfogó ügyfélélmény-kutatását a DEVELOR Tanácsadó Zrt., amelyben a vállalati szegmens mélyinterjús és kvantitatív felmérése mellett a lakosság véleményét is megkérdezte.

buday-bence-vodafone-szabo-csaba-develor-elmenyvezer

Utóbbi eredményei egy 1.000 fős reprezentatív országos minta alapján megmutatták azt is, hogy az ügyfelek ma Magyarországon kit tekintenek élményvezérnek, vagyis melyek azok a cégek, amelyek kiemelkedő és maradandó ügyfélélményt nyújtanak. Eszerint legnagyobb mértékben Vodafone Magyarország Zrt.-ről gondolják az ügyfelek azt, hogy ez a cég 2017 „élményvezére”.

Szabó Csaba, a DEVELOR Tanácsadó Zrt. vezérigazgatója a kutatás eredményeihez kapcsolódó, az Élményvezér 2017 Díj átadóján elmondta:

„Napjainkban fokozatosan növekvő ügyfél elvárások mellett, erősödő versenyben kell helyt állnia a szolgáltatóknak, ha új ügyfeleket szeretnének megnyerni és megtartani őket. Ebben a versenyben csak a legjobbak és az ügyfélélmény fejlesztésbe folyamatosan befektető cégek lehetnek sikeresek!”

„Nagy megtiszteltetés számunkra az Élményvezér díj, hiszen a Vodafone-nál kiemelt figyelmet fordítunk az ügyfélélmény folyamatos fejlesztésére, és arra törekszünk, hogy olyan vállalatot építsünk, ahol minden munkatársunk hozzájárulhat tudásával ahhoz, hogy ügyfeleink a lehető legjobb szolgáltatást vehessék igénybe. Ez a fontos elismerés azt mutatja, hogy nagyon sok ügyfelünk elégedett szolgáltatásainkkal és szívesen ajánlja a Vodafone-t ismerőseinek, üzletfeleinek. Az elismerést szeretnénk megosztani minden magyarországi munkatársunkkal és partnerünkkel, velük együtt dolgozunk továbbra is azért, hogy még jobbak lehessünk”

– mondta Buday Bence, a Vodafone Magyarország Ügyfélélmény és Csatorna Menedzsment Igazgatója.

További E-gazdaság

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

Kütyük

longines-hydroconquest-full-black-ceramic-l3-784-4-56-9-1

SmartWatch

Igazán férfias sportórát mutatott be a Longines

2019. július 20. szombat
Business woman are checking stock market graph on digital tablet

Office

SUSE Enterprise Storage 6: miénk itt a tár!

2019. július 17. szerda
caw211w-fc6467-special-ed-through-time-80s-2019
maxresdefault

SmartPhone

Nokia okostelefond van? Akkor azonnal frissítsd Pie-ra!

2019. július 13. szombat
procentric

Smart-TV

TV-k veszik át a wifi-hotspotokat a hotelekben

2019. július 10. szerda

Dotkom