Connect with us

technokrata

Rangos elismerésben részesült az LG és Tokujin Yoshioka a Milano Design Weeken

lg-and-tokujin-yoshioka-milano-design-week-release-002

E-gazdaság

Rangos elismerésben részesült az LG és Tokujin Yoshioka a Milano Design Weeken

Rangos elismerésben részesült az LG és Tokujin Yoshioka a Milano Design Weeken

Nemzetközi zsűri díjazta a „TOKUJIN YOSHIOKA x LG: S.F_Senses of the Future” („A jövő érzékei”) névre keresztelt fényinstallációt

A Milano Design Award 2017 legrangosabb elismerését érdemelte ki az LG és a világszerte elismert japán formatervező, Tokujin Yoshioka közös alkotása, a “TOKUJIN YOSHIOKA x LG: S.F_Senses of the Future” (“A jövő érzékei”). A nagyméretű fényinstallációt a szakértői zsűri azért díjazta, mert az alkotás egyetlen projektben ötvözte sikeresen a konceptuális, technológiai, narratív és érzelmi aspektusokat.

 

A különleges alkotás az LG élvonalbeli technológiáin és Tokujin Yoshioka kortárs japán formatervező úttörő kísérleti technikáin keresztül egyrészt az emberiség természettel való kapcsolatát illusztrálja, másrészt az LG emberközpontú dizájnfilozófiáját mutatja be.

lg-01

A kiállítás két részből állt: a kétoldalú, nagyméretű OLED-panelekkel határolt, a science-fictiont megidéző ún. S.F székek installációjából, valamint a 16 méter széles és 5 méter magas, közel 30 000 önálló OLED-fénymodulból álló „A Nap fala” (Wall of the Sun) építményből. E kettő különleges alkotás együtt mutatta be művészi módon az LG innovatív OLED- és világítástechnikai megoldásaiban rejlő lehetőségeket.

Az installációról készült videó itt tekinthető meg, az alkotás folyamatáról Tokujin Yoshioka ebben a videóban beszél.

„Óriási megtiszteltetés számunkra ez az elismerés, nagyon büszkék vagyunk az idei Milano Design Weeken létrehozott alkotásunkra. Kivételes élmény volt együttműködni az LG-vel és a vállalat egyedi technológiáival, a díj pedig megkoronázta közös erőfeszítéseinket.”

— mondta Tokujin Yoshioka.

„Dizájnrajongók százezrei zarándokolnak el minden évben a dizájnvilág központjába, Milánóba azért, hogy saját maguk fedezzék fel a közelgő trendeket. Rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy mindennek mi is részesei lehettünk”

— mondta Noh Chang-ho, az LG Electronics dizájnért felelős vállalati vezetője.

A kiállításról további információ a www.LGnewsroom.com/SF címen érhető el.

lg-02

Balról jobbra: Park Joon-hyuck, az LG Display OLED Light sales és marketing divíziójának alelnöke;
Park Sung-hee, az LG Hausys alelnöke, Noh Chang-ho, az LG Electronics dizájnért felelős vállalati vezetője,
Tokujin Yoshioka művész

További E-gazdaság

Technokrata a Face-en

Tesztek