Connect with us

IBM Budapest Lab néven új fejlesztőközpontot hozott létre az IBM

business team working

E-gazdaság

IBM Budapest Lab néven új fejlesztőközpontot hozott létre az IBM

IBM Budapest Lab néven új fejlesztőközpontot hozott létre az IBM

Az új egység az IBM felhőalapú videószolgáltatásait fejleszti

Az IBM (IBM: NYSE) “IBM Budapest Lab” néven megnyitja budapesti fejlesztőközpontját, melynek feladata új technológiák kifejlesztése az IBM Cloud Video üzletág számára.

 

A központ elsődleges célja, hogy más IBM egységekkel együttműködve olyan kognitív megoldásokat hozzon létre az IBM Cloud Video részeként, melyek segítségével ügyfelei képesek lesznek még több adatot és információt kinyerni a videótartalmakból. Az IBM szerint a felhőalapú online videó szegmens 2019-re 105 milliárd dolláros piacot jelent majd.

Az IBM az elmúlt évben kapcsolta össze felhőalapú videó megoldásait Watsonnal és más kognitív technológiákkal, hogy olyan szolgáltatásokat hozhasson létre, melyek automatikusan szegmentálják a videókat tartalmuk értelmezése alapján, és szinte azonnali visszajelzést adnak arról, hogy egy élő közvetítés milyen reakciókat vált ki a közösségi médiában.

Az IBM már korábban is használta Watson képességeit videós megoldásokban, például lehetővé tette a valós idejű feliratozást a tartalom megértésének segítségével vagy éppen mozielőzeteseket készített. A US Open esetében Watson megtanulta a tenisz terminológiáját, és élőben feliratozta az eseményt.

“A videóalapú tartalom kezelése egy nagyon gyorsan növekvő terület a felhőalapú szolgáltatások terén, egyre több iparágban használják a munkahelyi, illetve a fogyasztói kommunikáció erősítésére. Fejlesztőink szorosan együttműködnek más kutatókkal az IBM-en belül, hogy a Watson és más kognitív technológiák segítségével a videókban rejlő információkat hatékonyan használhassuk fel, és hozzáadott értéket teremtsünk a tartalomszolgáltatóknak és a gyártóknak.”

– mondta Fehér Gyula, az IBM Budapest Lab vezetője.

Az IBM Budapest Lab a Ustream R&D központjának eddigi tevékenységét bővíti ki Magyarországon. A központ a Ustream korábbi csapatával, az általuk kialakított, jelenleg bővítés alatt álló Andrássy úti irodában folytatja munkáját.

A Ustream 2016 januárjában csatlakozott az IBM-hez a Cloud Video üzletág meghatározó részeként.

Az IBM Cloud Video partnerei többek között: NASA, Mazda, Roland, CreativeLive, A&E Networks, Scripps Networks and CBC.

További E-gazdaság

Technokrata a Face-en

Tesztek

20170802_093113

Tesztek

Kipróbáltam a Kingston legújabb SD-kártya olvasóját

2017. augusztus 3. csütörtök
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

Mobil tesztek

Teszt: Megvizsgáltuk, milyen az új Honor 8 (video)

2017. május 23. kedd
uobelqc8

Mobil tesztek

Teszt: Megnéztük magunknak a Huawei P10 Plus-t

2017. május 4. csütörtök
SAMSUNG CSC

Laptop tesztek

Teszt: Fujitsu Lifebook U747 – A pehelysúlyú bajnok

2017. április 14. péntek
SAMSUNG CSC

Audió Eszközök

TESZT: iFrogz – Coda Wireless család

2017. április 11. kedd
SAMSUNG CSC

Okosóra tesztek

Teszt: Casio Edifice EQB-600

2017. március 28. kedd
the_english_surgeon_534448a

Alkalmazások, szoftverek

Idegesek leszünk, ha nem tölt fel elég gyorsan a selfie?

2017. február 27. hétfő
09

Autók

De miééért kellett ezt tenni az orrával?

2017. február 22. szerda
jpg

Fotó-videó

Donald J. Trump beiktatása 180°-os gigapixel portrén

2017. január 23. hétfő