Connect with us

PayPal-t használsz? Mostantól ingyen visszaküldheted, ami nem kell!

03_23_16_5794_rt

E-gazdaság

PayPal-t használsz? Mostantól ingyen visszaküldheted, ami nem kell!

Az egyik legnépszerűbb PayPal funkció, az eredetileg kísérleti projektnek indult Visszaküldési Garancia a fogyasztók körében annyira népszerűnek bizonyult, hogy mostantól Magyarországon és számos más országban is folyamatosan elérhető lesz.

Az ünnepi vásárlási roham még csak most kezdődött el, de már tapasztalható, hogy a fogyasztók termékekhez, szolgáltatásokhoz és a vásárlási élményhez kapcsolódó elvárásai magasabbak, mint valaha.

A PayPal legfrissebb előrejelzése szerint a fogyasztók az ünnepi időszak alatt jelentősen megnövekedett számú online vásárlást fognak lebonyolítani, a várakozások szerint a fizetési forgalom meghaladja majd a másodpercenkénti 25.000 dollárt.

A megrendelt árucikk esetleges visszaküldéskor felmerülő magas szállítási költség ugyanakkor  egyre több online fogyasztót riaszt el a vásárlástól. A PayPal és a GfK nemzetközi kutatása szerint a magyar e-vásárlók 27%-a nagyobb valószínűséggel vásárolna online, ha rendelkezésre állna az ingyenes visszaküldés lehetősége. 

A PayPal felismerve ennek a tényezőnek a visszatartó erejét reagál a modern e-vásárlók fogyasztói igényekre, és a Visszaküldési Garancia funkciót a kísérleti fázisból folyamatosan elérhető szolgáltatássá változtatja. A Visszaküldési Garancia értelmében a magyar vásárlók most döntésük indoklása nélkül egyszerűen visszaküldhetik a PayPal-lel fizetett online vásárolt materiális árucikkeket, és a PayPal megtéríti a visszaküldés költségét. A Visszaküldési Garancia szolgáltatás honlapon történő aktiválása után a megtérített összeget egyszerűen a felhasználó számlájára utalják.

_mg_2506

A magyarok leggyakrabban ruhákat és elektronikai cikkeket küldenek vissza

A PayPal statisztikái szerint a közép- és kelet- európai régió fogyasztóinak körében a visszaküldés leggyakoribb oka a megrendelt ruhadarab rossz mérete, ill. hogy a termékkel valamilyen okból nem volt tökéletesen elégedett a vásárló. A leggyakrabban visszaküldött termékek a ruhák és az elektronikai cikkek. A régió fogyasztói leggyakrabban belföldi webáruházaknak, továbbá az Egyesült Királyságba és Kínába küldenek vissza termékeket.

A PayPal Visszaküldési Garancia szolgáltatásának köszönhetően nagyobb  biztonsággal vásárolhatunk” – mondta el Matt Komorowski, a PayPal közép- és kelet európai régiórért felelős ügyvezető igazgatója. „A PayPal-nél azon dolgozunk, hogy a vásárlás legyen egyszerű, biztonságos és gyors, továbbá, hogy a fizetési folyamat, vagy az esetleges visszaküldés a lehető legzökkenőmentesebben történjen. Mindez különösen fontos az ünnepi időszakban, amikor a fogyasztók a döbbenetes mennyiségű kedvezményes ajánlatnak köszönhetően számtalan választási lehetőséggel szembesülnek, és szeretnének védelmet élvezni, még abban a ritka esetben is, ha a termék nem felel meg az ajánlatban szerepelő leírásnak, vagy csak egész egyszerűen meggondolják magukat, és visszaküldenék az eladó félnek”

03_23_16_5702_rt

Nem megfelelő? Nem probléma

A PayPal Visszaküldési Garancia szolgáltatás ingyenes igényben vehető, egyszerű és könnyű a használata. A visszaküldési költség megtérítésének igénylése négy egyszerű lépésből áll.

  1. Aktiválja a szolgálatatást térítésmentesen és fizessen PayPal-lel a megvásárolni kívánt termékért.
  2. Az eladó fél visszaküldési szabályzatában található feltételeknek megfelelően küldje vissza a csomagot.
  3. A visszaküldés időpontjától 14 nap áll rendelkezésre (2017-től 30 nap), hogy a PayPal oldalán feltöltse a küldemény feladásakor kapott bescannelt bizonylatot
  4. A PayPal a jogosultságról kapott értesítő megküldése után 5 munkanapon belül visszatéríti az összeget számlájára

A felhasználók évente 12 visszatérítésre jogosultak egyenként maximum 9300 Ft értékben. A PayPal adatai szerint a 9300 Ft-os összeghatár a legtöbb materiális árucikk visszaküldési költségét fedezi a világ bármely részére.

 

További E-gazdaság

Technokrata a Face-en

Tesztek

SAN BERNARDINO, OCTOBER 29: Shipping orders go by on a conveyor belt at Amazon's San Bernardino Fulfillment Center October 29, 2013 in San Bernardino, California. Amazon's 1 million square-foot facility in the hard hit San Bernardino County has created more than 800 jobs at the center. Fulfillment centers are where products sold by other vendors on Amazon.com store their inventory. (Photo by Kevork Djansezian/Getty Images)
20170802_093113

Tesztek

Kipróbáltam a Kingston legújabb SD-kártya olvasóját

2017. augusztus 3. csütörtök
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

Mobil tesztek

Teszt: Megvizsgáltuk, milyen az új Honor 8 (video)

2017. május 23. kedd
uobelqc8

Mobil tesztek

Teszt: Megnéztük magunknak a Huawei P10 Plus-t

2017. május 4. csütörtök
SAMSUNG CSC

Laptop tesztek

Teszt: Fujitsu Lifebook U747 – A pehelysúlyú bajnok

2017. április 14. péntek
SAMSUNG CSC

Audió Eszközök

TESZT: iFrogz – Coda Wireless család

2017. április 11. kedd
SAMSUNG CSC

Okosóra tesztek

Teszt: Casio Edifice EQB-600

2017. március 28. kedd
the_english_surgeon_534448a

Alkalmazások, szoftverek

Idegesek leszünk, ha nem tölt fel elég gyorsan a selfie?

2017. február 27. hétfő
09

Autók

De miééért kellett ezt tenni az orrával?

2017. február 22. szerda