Connect with us

technokrata

Közép-Kelet-Európára koncentrál a Viber

E-gazdaság

Közép-Kelet-Európára koncentrál a Viber

A Viber, a világ egyik vezető üzenetküldő alkalmazása ma bejelentette, hogy közép-kelet-európai vezetőt nevezett ki Atanasz Rajkov személyében. Világszerte már több mint 600 millió egyedi felhasználó választotta a Viber-t, és a közép- és kelet-európai térség a vállalat három legnagyobb globális régiója közé tartozik. A kinevezéssel a Viber további stratégiai lépést tesz a helyi igényeknek megfelelő marketingtevékenység kialakítása, és ezzel a régióban meglévő komoly felhasználói bázisa növelése és fenntartása felé.

„Kiemelkedő növekedést értünk el Közép- és Kelet-Európában, így a helyi igényeknek megfelelő marketing- és tartalomstratégiával tovább kívánjuk növelni a régió sokmillió Viber-felhasználójának elköteleződését” – mondta Mark Hardy, a Viber globális marketingigazgatója. Rajkov a Viber-hez való csatlakozását megelőzően tíz évig felelt a legnagyobb bolgár telekommunikációs vállalat mobil- és hozzáadott értéket képviselő szolgáltatások kereskedelmi stratégiájáért, valamint meghatározó szerepet játszott az ország startup-ökoszisztémája – különösen a mobilterület – felépítésében és megerősítésében.

Új pozíciójában Atanasz legfontosabb feladata az lesz, hogy a Viber eddigi sikerére építve vezesse a vállalat és az alkalmazás további növekedését Közép-Kelet-Európában, elsőként Bulgáriában, Görögországban, Szerbiában és Magyarországon. A négy piac felhasználószámban és fejlődési potenciálban is kiemelkedik az összesen 27 millió Viber-felhasználóval rendelkező régió országai közül.

A Viber a felhasználói elköteleződést növelő stratégiája részeként folyamatosan új szórakoztató funkciókat kínál felhasználóinak, a digitális „matricák” (stickers) széles választékától kezdve az elő “Public Chat” fórumokig, amelyeken a felhasználók a szórakoztatóipar, a gasztronómia, a sport, a könnyűzene és számos más terület meghatározó képviselőivel léphetnek kapcsolatba. A stratégia sikeres végrehajtásának a lokalizáció a kulcsa, ezért Atanasz olyan partnerekkel dolgozik majd, akik a leginkább relevánsak a helyi célközönségek számára. Ezzel valósítja majd meg a Viber célját: az alkalmazás rendszeres, releváns kapcsolódási pontokon keresztül a fogyasztók életének részévé válik, minden nap jó hangulatot és nagyszerű pillanatokat teremt.

„A Viber a szolgáltatás kiváló minőségének és a barátságos márkának köszönhetően alig néhány év alatt világszerte közismertté vált. Alig várom, hogy még népszerűbbé tegyem a Viber-t a közép-kelet-európai régióban, bemutassam az alkalmazás remek funkcióit és megtaláljam azokat a tartalompartnereket, akikkel emlékezetes élményeket kínálhatunk helyi felhasználóinknak” – tette hozzá Rajkov.



Szólj hozzá!

További E-gazdaság

Technokrata a Face-en

Tesztek