Connect with us

technokrata

Hatalmasat robbant az Extreme Digital tavaszi akciója

E-gazdaság

Hatalmasat robbant az Extreme Digital tavaszi akciója

Egyetlen nap alatt több mint százötvenezren keresték fel az Extreme Digital honlapját kedden, az áruházlánc április 25-ig tartó tavaszi akciójának nyitónapján. Az akciós napok során a vállalat több mint háromezer-ötszáz terméket kínál 10-50 százalékos kedvezménnyel, ingyenes házhoz szállítással és 40 napos visszavásárlási garanciával.

„Vásárlóink ragaszkodnak a minőséghez, és folyamatosan cserélgetik készülékeiket, ahogy a gyártók fejlettebb modellel rukkolnak elő. Legyen az belépő szintű, középkategóriás vagy éppen prémium termék, mi folyamatosan arra törekszünk, hogy az igényeknek megfelelőbben minél kedvezőbb áron kínáljuk az éppen trendi készülékeket” – mondta el Várkonyi Balázs, az Extreme Digital tulajdonos-ügyvezető igazgatója.

Az akciós időszak első napjának eladási számai azt mutatják, hogy a legtöbb vásárló ma már 40-42 colos tévékészüléket választ, és a korábban legnépszerűbbnek számító 32 colos tévék népszerűsége visszaszorult. Mivel az új készülékek ára egyre olcsóbb, sokan már nem is Full HD modellt, hanem a négyszer nagyobb felbontást kínáló Ultra HD tévékészüléket választanak. A negyvencolos méret mellett a két kategória között már nincs is árkülönbség: a Philips Ultra HD felbontású tévéje 134 900 forintos árával számos kisebb felbontású riválisánál is olcsóbb.

Az akciós noteszgépek közül egy 13,3 colos modell, a Lenovo M30-70-es viszi el a pálmát, a százezer forint alatti kategóriában ugyanis még ritka az ilyen kompakt kivitelű készülék. Bár a táblagépek közül itthon hagyományosan az androidos készülékek a legnépszerűbbek, a 24 900 forintos akciós árával, most egy 8 colos kijelzővel és négymagos Atom processzorral felszerelt Windows 8.1-es Archos 80 Cesium táblagép jócskán beelőzte a mezőnyt. Igaz, az eladási lista második és harmadik helyén továbbra is stabilan állnak az olyan olcsó androidos típusok, mint a már 25 900 forintért elérhető Asus MemoPad HD 7.

Leginkább az alacsony ár és az ingyenes kiszállítás csábítja a vásárlókat egyik vagy másik okostelefonhoz, nem véletlen, hogy a 9 990 forintos, Firefox operációs rendszert futtató Alcatel Fire E okosmobilt választották a legtöbben, a második helyen pedig a Windows Phone-os, két SIM-kártyás Nokia Lumia 630 áll, a harmadik legnépszerűbb típus viszont egy középkategóriás Android mobil, a 74 900 forintért elvihető Huawei Ascend G7.

Az akciós monitorok közül az LG ultraszéles, 21:9-es képarányú, 25 colos képernyőjét választják a legtöbben. A 2560×1080 pixeles felbontású, most 49 900 forintért elvihető modell leginkább videojátékokhoz ideális választás, nagyobb rajta a belátható játéktér, az IPS panelnek köszönhetően pedig a képminőségre sem lehet panasz. A játékgépek közül a magyar vásárlók még mindig az előző generációs Xbox 360-ast részesítik előnyben, a jelenlegi generációt képviselő Xbox One és a PlayStation 4 közül  az utóbbi népszerűbb.

Dacára annak, hogy a videomegosztókon egyre több extrémsportos videó érhető el, a vásárlók nem az akciókamerákat, hanem a hagyományos kompakt digitális fényképezőgépeket választják nagy számban, a profi felszerelések közül pedig a 20 ezer forint kedvezménnyel elvihető Tamron 70-300 mm-es zoomobjektív a legnépszerűbb.

Háztartási nagygépek is olcsóbban vásárolhatók a tavaszi akciós napokon, az eladások azt mutatják, hogy a legtöbben már a nyári hőségre készülnek fel, mert már most megveszik az új inverteres splitklímát otthonra. Az otthoni használatú termékek közül az energiatakarékos LED-izzók a legnépszerűbbek: talán sokan ezekkel készülnek a mai Föld napjára. Az akcióról további információt a most.edigital.hu oldalon találhat.



Szólj hozzá!

További E-gazdaság

Technokrata a Face-en

Tesztek