Connect with us

technokrata

Elkészült Wanda, a Unit4 vállalati asszisztense, ami elérhető FB Messenger-en és Skype-on is

592647295_1280x720

App

Elkészült Wanda, a Unit4 vállalati asszisztense, ami elérhető FB Messenger-en és Skype-on is

Elkészült Wanda, a Unit4 vállalati asszisztense, ami elérhető FB Messenger-en és Skype-on is

A Unit4 Business World vállalatirányítási rendszer 2017. tavaszán kijött frissítése már tartalmazza a megoldást. Wanda, az önirányító vállalati megoldás egy fontos állomás a Unit4 szoftvereinek fejlődésében.

A felhasználói élmény növelése érdekében a digitális asszisztens beépül a felhasználók által választott alkalmazásba, hozzáférhető így Skype, Slack vagy Facebook Messengeren keresztül is. Wanda egy egyszerűen kezelhető hozzáférést biztosít a Unit4 Business World vállalatirányítási rendszerében tárolt adatokhoz, intelligens és a szövegösszefüggések alapján alapon olyan megoldásokat ajánl és végez el, amelyek segítik a felhasználókat a rutin jellegű feladatok gyors elvégzésében.

 

Wanda felhő szolgáltatásként is elérhető és intelligenciájának köszönhetően nem szükséges hozzá felhasználó tréningeket tartani. Proaktívan segíti a munkatársakat automatizálni, priorizálni és elvégezni repetitív feladatokat – mindezt a korábban ráfordított idő töredéke alatt. A Unit4 digitális asszisztense egyedülálló módon biztosít lehetőséget a felhasználók számára, hogy úgy kommunikáljanak a vállalatirányítási rendszerrel mintha a saját kollégájukkal dolgoznának együtt: chaten keresztül. Wanda képes akár több különböző témában is segíteni egy beszélgetésen belül, és így a munkavállalók, a vállalairányítási rendszerbe való bejelentkezés nélkül használnják az abban tárolt információkat.

 

Wanda a Unit4 People Platformjára épül, arra a motorra, ami az önirányító vállalati alkalmazásokat működteti, továbbá a Microsoft Azure-ból történő kiszolgálást is támogatja. A ma elérhető lehető legkorszerűbb elemző és gépi tanulási technológiát beépítése biztosítja a vállalati felhasználók számára a hatékony együtműködést a vállalat informatikai rendszerével. A Unit4 használja a Microsoft által fejlesztett Language Understanding Intelligent Service (LUIS) megoldást is, így Wanda képes értelmezni az azon a nyelven feltett kérdéseket, amelyet a felhasználó beszél.

A Wanda mögött álló fejlesztés olyan piacvezető megoldást képvisel, amelyre a jövőben 5 további digitális asszisztens készül a Unit4-nál:

  • HR asszisztens – önkiszolgáló HR jellegű munkavállalói feladatok elvégzésének támogatására, mint például a szabadságigénylés vagy a bérlapok lekérése,
  • Beszerzési asszisztens – segítség a megfelelő termékek és szállítók megtalálásához, igények feladása és beszerzések jóváhagyásának menedzselésére.
  • Jelenléti asszisztens – automatikus jelenléti íveket generáló rendszer, amely GPS és beacon alapú helyzetmeghatározást és más adatfolyamokat használó megoldás
  • Utazási asszisztens – Utazási igényeket kiállító valamint azok elfogadását menedzselő megoldás, amely utazási szokásokon és preferenciákon alapul. A költségeket automatikusan továbbítja a számlafelismerő technológia által.
  • Jóváhagyási asszisztens – figyelmezteti és emlékezteti a menedzsereket a feladatok elfogadásáról és kiemeli azokat a fontos feladatokat, amelyek határideje kritikus.

“A piacon jelenleg elérhető legsegítőkészebb ERP megoldást hoztuk létre, amely az önirányító digitalis asszisztens segítségével új szintet hoz a felhasználói élménybe: beszélgetés alapú segítséget nyújt.”

– mondta Stephan Sieber, a Unit4 vezérigazgatója.

“A Microsoft széles körű fogyasztói tapasztalatai révén az élen jár a platform szállítók körébe. A segítségükkel képesek vagyunk populárissá tenni ezeket a komplex technológiákat már a vállalatok számára is. Tapasztalataink hozzásegítenek bennünket ahhoz, hogy segítsük a munkavállalók produktivitását támogatni, hogy értéket teremtsenek a saját maguk és a vállalat számára egyaránt. A beszélgetés alapú digitalis asszisztens megoldás elterjedése kiegészítve a gépi tanulás lehetőségével alapjaiban lesz képes megváltoztatni azt, ahogyan a vállalati szoftverek segítik a munkavállalók mindennapjait.”

“Wanda képes arra, hogy forradalmasítsa a könyvelési automatizációt és a felhasználói élményt. Emlékeztetőket küld és asszisztenciát biztosít az automatizált feladatokra, melynek segítségével képesek vagyunk minimalizálni a bürokratikus feladatok számát az egyetemi oktatók számára.”

– mondta Ian Sibbald a Cranfield Egyetem pénzügyi igazgatója

“Ahogy a McKinsey & Company is megmondta: a technológia a munkavállalók feladatainak 45%-át lesz képes automatizálni – az elkövetkező években megtapasztalhatjuk, ahogy a Wanda technológia mindezt átülteti a valóságba.”

További App

Technokrata a Face-en

Tesztek

2018-volkswagen-arteon-photos-and-info-news-car-and-driver-photo-676567-s-original
SAN BERNARDINO, OCTOBER 29: Shipping orders go by on a conveyor belt at Amazon's San Bernardino Fulfillment Center October 29, 2013 in San Bernardino, California. Amazon's 1 million square-foot facility in the hard hit San Bernardino County has created more than 800 jobs at the center. Fulfillment centers are where products sold by other vendors on Amazon.com store their inventory. (Photo by Kevork Djansezian/Getty Images)
20170802_093113

Tesztek

Kipróbáltam a Kingston legújabb SD-kártya olvasóját

2017. augusztus 3. csütörtök
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

Mobil tesztek

Teszt: Megvizsgáltuk, milyen az új Honor 8 (video)

2017. május 23. kedd
uobelqc8

Mobil tesztek

Teszt: Megnéztük magunknak a Huawei P10 Plus-t

2017. május 4. csütörtök
SAMSUNG CSC

Laptop tesztek

Teszt: Fujitsu Lifebook U747 – A pehelysúlyú bajnok

2017. április 14. péntek
SAMSUNG CSC

Audió Eszközök

TESZT: iFrogz – Coda Wireless család

2017. április 11. kedd
SAMSUNG CSC

Okosóra tesztek

Teszt: Casio Edifice EQB-600

2017. március 28. kedd
the_english_surgeon_534448a

Alkalmazások, szoftverek

Idegesek leszünk, ha nem tölt fel elég gyorsan a selfie?

2017. február 27. hétfő