Connect with us

Hirdetés

technokrata

Érintéses fizetéssel bővül a Telenor Wallet alkalmazás

App

Érintéses fizetéssel bővül a Telenor Wallet alkalmazás

A Telenor és a Budapest Bank közös megoldásával készül az update

A Telenor Magyarország és a Budapest Bank közös mobilfizetési megoldásával bővül a Telenor Wallet alkalmazás, amely így egy helyre integrálja a Telenor mobilfizetési megoldásait. Az új szolgáltatás, a Telenor MobilPass révén  elérhetővé válik az érintéssel történő fizetés több mint 83 ezer POS-terminállal felszerelt magyarországi üzletben, valamint külföldön is. Ezzel a Telenor alkalmazása a világ első olyan mobilszolgáltatói tárcája, amely a távoli és az érintéses fizetést egyaránt támogatja, valamint egyszerre megtalálható benne NFC-technológia és a MasterPass szolgáltatás. A megoldás a Telenor kijelölt üzleteiben egyablakos ügyintézéssel lesz majd igényelhető.

 

Ahhoz, hogy a Telenor és a Budapest Bank közös fejlesztésének köszönhetően bankkártyaként lehessen fizetni az arra alkalmas POS-termináloknál, NFC-képes, androidos mobiltelefonra és NFC-képes SIM-kártyára van szükség – amelyre a megrendelést követően telepítésre kerülnek a bankkártya-adatok –, továbbá a Telenor MobilPass fizetési szolgáltatásra és a Telenor Wallet alkalmazásra. A Telenor MobilPass szolgáltatással a Telenor kártyás vagy számlás, és akár üzleti előfizetői anélkül tehetik érintéses fizetésre alkalmassá okostelefonjukat, hogy meg kelljen szüntetniük meglévő banki kapcsolatukat, vagy banki ügyintézésre lenne szükségük.

Az érdeklődők számára a Telenor kijelölt üzleteiben rövid személyes ügyintézéssel igényelhető Telenor MobilPass kártya segítségével a Telenor Wallet alkalmazás feltölthetővé válik meglévő bankszámláról indított tranzakcióval, például netbanki utalással. Ezt a feltöltött összeget lehet érintéses fizetésre használni. Ehhez egy szintén ingyenes plasztikkártya is jár – külön kártyadíj nélkül –, amellyel további Telenor Wallet-szolgáltatások válnak elérhetővé, valamint hasznos lehet azokban a helyzetekben, amikor valahol nincs érintéses fizetésre alkalmas POS-terminál, vagy az ügyfél a feltöltött összeget internetes vásárlással költené el, vagy esetleg érintéses készpénzfelvételre nem alkalmas ATM-ből venne fel pénzt.

 

A Telenor MobilPass szolgáltatás havidíja bruttó 490 forint. Annak érdekében, hogy a Telenor ügyfelei most kötöttségek nélkül kipróbálhassák az érintéses fizetés élményét, az első 3 hónapban havidíjmentesen használhatják a szolgáltatást. Emellett a Budapest Bank minden felhasználó egyenlegére egyszeri 1000 forintot utal a számlanyitást követő munkanapon, hogy azonnal kipróbálható legyen a szolgáltatás. A szolgáltatást számlanyitási díj nem terheli, emellett minden tranzakcióról díjmentes SMS-értesítés jár hozzá.

Az érintéses fizetés mellett a Telenor Wallet más funkciókkal is bővült a közelmúltban. Az alkalmazás, amelynek fejlesztéséhez a Telenor a Cellum Zrt.-t, technológiai hátterének biztosításához pedig a Gemaltót választotta, a Telenor minden mobilfizetési szolgáltatását integrálja, hogy minél szélesebb körű fizetési élményt biztosítson a felhasználóknak. A mobilparkolás, autópályamatrica-vásárlás, számlabefizetés, feltöltőkártyás egyenlegfeltöltés, taxirendelés, lottó, utasbiztosítás és Telenor-tartozékok vásárlása mellett már a pizza.hu-ról való ételrendelés, a jegy.hu rendszeréből való jegyvásárlás, valamint kuponbeváltás is intézhető vele kényelmesen, egy helyen; az elérhető szolgáltatások köre pedig várhatóan tovább bővül majd.

„Felmérésünk szerint ügyfeleink a pénzügyek terén három fő tényezőt tartanak fontosnak: kontroll, egyszerűség és személyre szabottság, amit a Telenor MobilPass szolgáltatás és a Telenor Wallet fejlesztésekor is szem előtt tartottunk. A MobilPassban azzal, hogy meghatározhatják, mekkora összeget töltenek fel, kontrollálhatják pénzügyeiket; a mobilos érintéses fizetés egyszerűsége pedig a személyre szabható Telenor Wallet használatakor egyaránt érvényesül. Az érintéses fizetési megoldás bevezetésével fontos mérföldkőhöz értünk, így ügyfeleinknek már a személyes vásárlások alkalmával is kényelmes, gyors és biztonságos mobilfizetési megoldást kínálunk”

–mondta el Banovic Aleksandra, a Telenor lakossági szolgáltatásokért felelős vezérigazgató-helyettese.

„A banki környezet jelentős átalakuláson megy keresztül: elmosódnak az iparágak közötti határok, és már nemcsak a pénzügyi szolgáltatókkal kell versenyeznünk az ügyfelekért. A Budapest Bank digitális jövőképe a már meglévő üzleti erősségeinkre és stratégiánkra épül, és célunk, hogy néhány éven belül a digitalizáció tekintetében is ott legyünk a nagybanki élvonalban. Ennek egyik fontos lépése a Telenorral közösen bevezetett virtuális fizetési rendszer, amely magasabb szintre emeli a bankolás élményét ügyfeleinknek”

– mondta el Fatér Gyula, a Budapest Bank lakossági üzletágvezetője.

A Budapest Bank ügyfelei – feltéve, hogy a Telenor ügyfelei is egyben – hamarosan a bank öt fiókjában is megrendelhetik a bank mobilfizetési szolgáltatását. A bankfiókokban szükség esetén NFC-képes SIM-kártyát is lehet igényelni, így az ügyfeleknek elegendő az egyik szolgáltatót felkeresniük a teljes körű ügyintézéshez.

További App

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés